Από το 1 μέχρι το 6, πόσο θα θέλατε αυτό το Mini John Cooper Works;

Ιδού το τελευταίο σκληροπυρηνικό Mini με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο που ακούει στο όνομα 1to6.

H σταδιακή εξαφάνιση του χειροκίνητου κιβωτίου, αυτού με τη διάταξη Η και το αριστερό πεντάλ στο πόδι για τον συμπλέκτη, μας χαρίζει ένα αξιοθαύμαστο παράδοξο, όσα τέτοια συστήματα μετάδοσης έχουν επιβιώσει, είναι και τα καλύτερα που έχουμε οδηγήσει ποτέ. 

Όσα χρόνια κι αν περάσουν, ένα ολοκαίνουργιο κλασικό Mini θα έχει πάντα τη δική του ξεχωριστή γοητεία

Τα μηχανικά κιβώτια επιβιώνουν ακόμα όχι γιατί δεν εξελίσσονται επαρκώς, αλλά γιατί παρά την τρομερή τους εξέλιξη, στην οποία έχουν υποχρεωθεί λόγω του ανταγωνισμού, δεν καταφέρνουν να πιάνουν τα άλματα τεχνολογικής εξέλιξης των αυτόματων και αυτών με διπλό συμπλέκτη, για να μην αναφέρουμε και την πλήρη απουσία του στα ηλεκτρικά. 

 

 

Στο μεσοδιάστημα όμως, οι ρέκτες των χεράτων αλλαγών έχουν ένα μικρό χρονικό παράθυρο απόλαυσης των πιο άμεσων αλλαγών που θα μπορούσαν να φανταστούν και μάλιστα στο απόγειο της εξέλιξης των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Με τις εταιρείες να γνωρίζουν ότι τα χειροκίνητα κιβώτια είναι πλέον αντικείμενα φετίχ για λίγους κι εκλεκτούς, φροντίζουν να δίνουν αραιά και πού ορισμένα «τυράκια» αγνής κι ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης, ακόμα κι αν όλοι πια ξέρουμε ότι τα μηχανικά είναι τα πιο αργά κιβώτια.

To παράξενα πολυτελές Mini ενός Σαουδάραβα πρίγκιπα

Ένα τέτοιο τελευταίο «τυράκι» μας χάρισε η Mini με μία τελευταία ειδική έκδοση του John Cooper Works. Κάτω από το καπό βρίσκεται το γνωστό ροπάτο και σφριγηλό μοτέρ των 2 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια τούρμπο αποδίδει 230 ίππους χωρίς αλλαγές, άλλωστε το θέμα σε αυτή την έκδοση είναι στο κιβώτιο. Το 1to6 έχει χτίσει το brand του γύρω από το εξάρι κιβώτιο και γι’αυτόν τον λόγο το λογότυπο αυτό υπάρχει παντού, όπως και το πάτερν του Η ώστε να γιορταστεί για μία και τελευταία φορά. 

 

 

Συνολικά η έκδοση 1to6 θα παραχθεί σε 999 κομμάτια, άρα όποιος προλάβει, πρόλαβε και μπορεί να το πάρει κάποιος σε όποιο χρώμα θέλει, αρκεί να είναι μαύρο. Η μαυρίλα σπάει με ανθρακί και κόκκινες λεπτομέρειες, άλλωστε μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα Mini της οικογένειας JCW. Η μαυρίλα που συνεχίζεται μέχρι και στις 18άρες ζάντες σπάει μόνο στα πεντάλ τα οποία είναι άβαφα και μεταλλικά για να μην ξεχνιέται ποτέ η παρουσία του τρίτου πεντάλ, ένα τρίτο πεντάλ που περνάει σταδιακά στην ιστορία, αλλά μέχρι τότε 999 τυχεροί μερακλήδες θα έχουν την τύχη και την τιμή να του πουν αντίο όπως του αξίζει. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved