Έχοντας τη φήμη της σπουδαιότερης και πιο όμορφης Ferrari, η 250 GTO δεν έχει σπάσει μόνο τα ρεκόρ τιμών σε δημοπρασίες, αλλά έχει καταφέρει να επισκιάσει και τη φήμη άλλων μοντέλων της φίρμας. Μοντέλων που είναι και καλύτερα σύμφωνα με τους ειδικούς, όπως της 275 GTB/4 που αναμένεται να δημοπρατηθεί τον Αύγουστο στο Monterey. Μια ολόιδια πωλείται αυτή τη στιγμή έναντι 3,4 εκ. δολαρίων, αλλά αυτή αναμένεται να πιάσει τα διπλά λεφτά και αυτό δεν το οφείλει μόνο στο όνομα του πρώτου της ιδιοκτήτη.
H ασυνήθιστη Honda που έκλεψε την καρδιά του Steve McQueen
Ο Steve McQueen είναι γνωστός για τη λατρεία που είχε σε οτιδήποτε είχε τροχούς κι έναν κινητήρα να τους κινεί, σε βαθμό που να καταφέρνει να μεταλαμπαδεύει την υπεραξία του σε αυτά. Όχι ότι η Ferrari 275 GTB/4 το είχε πολύ μεγάλη ανάγκη, αλλά όπως και τον κάνουμε, ένα αυτοκίνητο για το οποίο ο King of Cool έχει πει ότι ήταν το αγαπημένο του, τότε αυτό του δίνει το κάτι παραπάνω.
Μάλιστα πρόκειται για μια από τις τελευταίες 275 GTB/4 που κατασκευάστηκαν με την πιο αεροδυναμική χαμηλή και μακριά πρόσοψη, τον κινητήρα των 3,3 λίτρων με τους 4 εκκεντροφόρους και το ξηρό κάρτερ που απέδιδε 300 ίππους, μια εντυπωσιακή επίδοση για το 1967. Ο McQueen την αποχωρίστηκε το 1971 και έκτοτε άλλαξε αρκετά χέρια μέχρι το 2010 όταν και πέρασε το κατώφλι της Ferrari Classiche για μια ολική ανακατασκευή. Στο επίσημο εργαστήριο της Ferrari όπου τα μοντέλα περασμένων δεκαετιών βρίσκουν και πάλι την παλιά τους αίγλη, φτιάχτηκε σαν να έχει βγει μόλις από το εργοστάσιο. Εκτός από την εντυπωσιακή κόκκινη βαφή που δανείζεται το όνομά της από το κρασί chianti, εντελώς καινούργιο είναι και το σαλόνι της.
Τα διαχρονικά γυαλιά του Steve McQueen
Με το πέρας της ανακατασκευής, το οποίο κράτησε 3 χρόνια, έμεινε για λίγο καιρό σαν έκθεμα στο μουσείο της Ferrari και τώρα αναζητά τον νέο της ιδιοκτήτη που θα σεβαστεί την ιστορία της και το βιογραφικό της.