Μπορεί η ΚΤΜ 890 SMT να γίνει το απόλυτο δίτροχο all-rounder;

Οι Αυτριακοί πιστεύουν ότι είναι κάτι παραπάνω από ένα Adventure με 17άρηδες τροχούς και ίσως να έχουν δίκιο.

Το αρκτικόλεξο SMT δεν είναι καινούργιο στην γκάμα της πορτοκαλί εταιρείας, αν και ελάχιστοι θυμούνται και ακόμα λιγότεροι έχουν οδηγήσει το 990 SMT. Το σκεπτικό πίσω από αυτή τη μοτοσικλέτα είναι πολύ απλό, παίρνουμε ένα on-off, του βάζουμε 17άρες χυτές ζάντες και ένα set up αναρτήσεων με καθαρά ασφάλτινα χαρακτηριστικά που να φέρνουν μια ιδέα από super motard και κάπως έτσι έχουμε τον ιδανικό μέσο όρο που έχει ανάγκη ένας μοτοσικλετιστικής. Η παγίδα που έπεσε το SMT είναι ότι προσπάθησε να ικανοποιήσει τις ανάγκες και όχι τις επιθυμίες του μοτοσικλετιστή. 

Μια διαφορετική συνεργασία της ΚΤΜ με την Brabus για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω 

Συνήθως μια μοτοσικλέτα που θέλει να τα κάνει όλα καλά, καταλήγει να κάνει τα πάντα μέτρια και ενώ η SMT δεν ήταν σε καμία περίπτωση μέτρια, εντούτοις απέτυχε στο να πείσει το κοινό. Αυτή τη φορά όμως η ΚΤΜ πιστέυει ότι θα καταφέρει με μία λίγο διαφορετική συνταγή.

 

 

Αν έπρεπε να βρούμε ένα μεινονέκτημα στα παλιά SMT, αυτό ήταν η εμφάνιση, το 890 SMT όμως δεν επαναλαμβάνει το ίδιο λάθος έχοντας έναν αέρα στριτάδικου on-off στο στυλ των Multistrada ή των Tracer. Από τη στιγμή που τα 890 πλέον θεωρούνται μεσαία κυβικά, δεν έχει την ανάγκη να πλασαριστεί σαν κορυφαία επιλογή και πλέον μπορεί να δώσει έμφαση στον all-rounder χαρακτήρα του. Με 105 ίππους δεν μπορεί να τρομάξει, αλλά κανείς δεν μπορεί να πει και ότι είναι αδύναμο για αυτά που θέλει να προσφέρει. 

Μήπως θα τα καταφέρει καλύτερα η φτηνότερη και πιο χωματερή 790 Adventure;

Ωστόσο η KTΜ δεν περιορίστηκε στο γνωστό τρίπτυχο μετατροπής σε supermotard με ζάντες, φρένα αναρτήσεις, αλλά ουσιαστικά έστησε από την αρχή μια νέα μοτοσικλέτα με δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα. Αυτό μεταφράζεται σε νέο ABS το οποίο εκτός από cornering έχει και λειτουργία supermoto και ένα  4ο riding mode που προστέθηκε στα ήδη υπάρχοντα Rain, Street και Sport, το Track που επιτρέπει παραμετροποίηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων όπως τα 10 διαθέσιμα επίπεδα εμπλοκής του traction control. 

 

 

Με όπλο την καλή του κληρονομιά και προίκα και μια σαφώς ελκυστικότερη εμφάνιση, αυτή τη φορά φαίνεται πιο έτοιμο να καταφέρει να πείσει το αγοραστικό κοινό ότι τελικά δεν έχει ανάγκη τους μεγάλους ακτινωτούς τροχούς με ελαστικά διπλής χρήσης.    



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved