Πότε ήταν η τελευταία φορά που παρουσίασε η Ferrari ένα μπροστομήχανο αυτοκίνητο με υφασμάτινη οροφή; Είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς, αλλά έχει περάσει πάνω από μισός αιώνας από το 1969 και την 365 GTS/4. Έκτοτε οι ανοιχτές Ferrari ήταν κεντρομήχανες ή με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, ένας κανόνας που ήρθε καιρός να σπάσει και αυτός, έστω και σε μια εποχή που η αυτοκίνηση προσπαθεί αμήχανα να βρει τα πατήματα της επόμενης μέρας.
Και μία Ferrari που δεν μας άρεσε καθόλου
Την ώρα που οι Ιταλοί αντιμετωπίζουν την πρόκληση του μέλλοντος με την Purosangue, κάνουν μια μικρή επιστροφή στο παρελθόν με τη Roma Spider. H Portofino M αποτελεί παρελθόν και στη θέση της έρχεται η Roma χωρίς οροφή. Οι αλλαγές σε σχέση με την κλειστή αδερφή της περιορίζονται στην οροφή και σε έναν αναγκαίο ανασχεδιασμό στο πίσω μέρος ώστε να εξασφαλιστεί η τέλεια αεροδυναμική που απαιτεί ο υπερτροφοδοτούμενος V8 των 3,9 λίτρων και των 612 ίππων.
Στις αόρατες αλλαγές υπάρχουν ενισχύσεις στο πίσω μέρος του πλαισίου για να έχει ακαμψία αντάξια με την κλειστή, και παρόλα αυτά το πρόσθετο βάρος της να είναι κάτω από 100 κιλά. Αυτό οφείλεται εν μέρει και στα «διαστημικά» υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην οροφή που είναι τόσο ελαφριά και ανθεκτική που χρειάζεται μόνο 13,5 δεύτερα για να ανοιγοκλείσει, ενώ μπορεί να κάνει την όλη διαδικασία ακόμα και σε κίνηση, αρκεί η ταχύτητα να είναι μέχρι 60 χαω για εντυπωσιακή φιγούρα στην πόλη.
Πώς κλέβεις 4 Ferrari σε λίγοτερο από ένα λεπτό;
Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές της Ferrari δεν πείραξαν πολλά πράγματα, άλλωστε το σαλόνι της Roma είναι από τα πιο όμορφα, με την κάθετη οθόνη στην κεντρική κονσόλα να μην μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Η πιο εμφανής αλλαγή είναι στον φωτισμό των κουμπιών, με μία κόκκινη απόχρωση η οποία είναι πιο έντονη σε σχέση με την κλειστή Roma, έτσι ώστε να είναι όλα πιο ευανάγνωστα κάτω από τον ήλιο.