O Fernando Alonso δεν πιστεύει ότι τα SUV είναι αργά και βαρετά στην οδήγηση

Βέβαια χρησιμοποιεί μια Aston Martin DBX 707 για να στηρίξει την άποψή του, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.

Λίγο πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα του 2023 και η μεγάλη είδηση μέχρι να πέσει η πρώτη καρό σημαία της χρονιάς θα είναι ακόμα η μεταγραφή του Fernando Alonso στην Aston Martin με το φιλοθεάμον κοινό να περιμένει ένα μεγάλο και διπλό comeback για τους δύο θρύλους. 

Πώς θα ήταν να οδηγείς την DB5 του James Bond από το No Time to Die;

Μέχρι να διαψευστούν ή να επιβεβαιωθούν οι προσδοκίες, υπάρχει λίγος χρόνος ακόμα για να προμοταριστεί η συνεργασία τους και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από μία επίδειξη των δυνατοτήτων ενός οχήματος που μέχρι πριν από λίγα χρόνια ήταν βλασφημία ακόμα και η σκέψη του. Η DBX 707 είναι το SUV της βρετανικής φίρμας και μπαίνει στο ίδιο πριβέ κλαμπ με τις Lamborghini Urus και Ferrari Purosangue με τους 700 ίππους του είναι το δυνατό του χαρτί. 

 

 

Αυτό που δεν είναι και τόσο δυνατό χαρτί για τη χωματερή Aston Martin είναι το βάρος της που ξεπερνά τους 2 τόνους, άλλα όπως λένε και για την ηλικία των γοητευτικών ανθρώπων, το βάρος είναι μονάχα ένας αριθμός στα χέρια ενός πρωταθλητή της F1. Στα χέρια του Ισπανού, η DBX 707 είναι μια πανάλαφρη μπαλαρίνα που πετάγεται από στροφή σε στροφή με τη χάρη μιας Lotus Elise. Επειδή είναι και SUV μπορεί να χρησιμοποιεί τα κερμπς και τις παρυφές της αμμοπαγίδας σαν προέκταση της πίστας προσφέροντας άφθονο θέαμα. 

Όταν ο Sebastisan Vettel οδήγησε μια διαφορετική Aston Martin 100 ετών

Κανείς δεν ξέρει πώς θα τα πάει φέτος ο Alonso πίσω από το τιμόνι της AMR23, αλλά από το βίντεο φαίνεται ότι είναι ακόμα κεφάτος και ακόμα κι αν η AMR23 δεν φανεί αντάξια των προσδοκιών του, αυτός θα την πάει στα όρια κι ό,τι βγει. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved