H McLaren Elva της Novitec είναι η άνοιξη σε τέσσερις τροχούς

Κέρδισε 100 ίππους, αλλά στερείται ακόμα οροφής και παρμπρίζ.

Τα ανοιχτά αυτοκίνητα χωρίς παρμπρίζ είναι ένα ξεχωριστό είδος μονόκερου της αυτοκίνησης, από το Renault Spider, μέχρι τα Caterham, η αγνή κι ανόθευτη οδηγική ευχαρίστηση που προσφέρουν, δεν έχουν την παραμικρή εξάρτηση από την ιπποδύναμη. Η έκθεση στον αέρα, και τα μυγάκια αν δεν φοράς κράνος, αντισταθμίζει την όποια έλλειψη σε απόλυτα νούμερα, αν και ένα και μοναδικό αυτοκίνητο έχει διαφορετική άποψη.

 

 

Η McLaren Elva μπορεί να μην έχει παρμπρίζ, αλλά έχει 804 άλογα και 325 χαω τελικής, με το τελευταίο νούμερο να μοιάζει αρκούντως τρομακτικό στα στοιχεία της φύσης. Αλλά δεν είναι αρκετά τρομακτικό για τη χώρα που δεν έχει όρια ταχύτητας. Η γερμανική Novitec έχει χτίσει τον δικό της μύθο βελτιώνοντας αυτοκίνητα που δεν το έχουν ανάγκη και σειρά είχε αυτό που σίγουρα δεν είχε ανάγκη από 100 επιπλέον άλογα.

Για όσους δεν είναι τόσο τολμηροί, υπάρχει και η Elva με παρμπρίζ

Η Elva μετά από τη φροντίδα των Γερμανών αποδίδει 906 ίππους, μια φροντίδα που περιλαμβάνει μια αναπρογαμματισμένη ECU και ένα ολοκαίνουργιο σύστημα εξάτμισης με επιχρυσωμένους αυλούς εξαγωγής. Η τελική δεν κέρδισε και πολλά, άλλωστε η αεροδυναμική της δεν τη βοηθά και πολύ, αλλά κατέβασε το 0-100 στα 2,7.

 

 

Εξωτερικά δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις με την «απλή» Elva, εκτός του σετ των σφυρήλατων ζαντών της Vossen, αλλά και του χαμηλώματος που έχει εξασφαλίσει η νέα ανάρτηση της Novitec που φέρνει την McLaren Elva 20mm πιο κοντά το έδαφος.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved