Suzuki και Toyota αναλαμβάνουν να σώσουν τα μικρά σπορ αυτοκίνητα

Όσο οι Ευρωπαίοι ανταλλάζουν σήματα στα μικρά SUV τους σαν αυτοκόλλητα Πανίνι, οι Ιάπωνες αναλαμβάνουν να σώσουν τη χαμένη τιμή του προσιτού σπορ αυτοκινήτου.

Ο όχι και τόσο ξαφνικός θάνατος του Toyota MR2, άφησε το Mazda MX-5 μονάχο του να μονοπωλεί το ενδιαφέρον των μικρών πισωκίνητων ανοιχτών αυτοκινήτων, αλλά όπως φάνηκε και με την αναγέννηση της Supra και την επιστροφή της Celica GT Four με τη μορφή των Yaris και Corolla GR, οι άνθρωποι της Toyota είναι έτοιμοι για πλήρη επαναφορά, ακόμα και του κεντρομήχανο προσιτού μοντέλου τους. 

 

 

Η βάση της νέας αναγέννησης του MR2 είναι το concept car EV Sports του 2021, αλλά ευτυχώς για την ώρα δεν έχει αμιγώς ηλεκτρική καρδιά. Σε συνεργασία με δυο άλλους Ιάπωνες κατασκευαστές με παράδοση σε μικρά αυτοκίνητα και κινητήρες, Suzuki και Daihatsu, το όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Η Daihatsu βάζει την παράδοση στα μικρά κάμπριο αυτοκίνητα και το design, η Τoyota βάζει μηχανικές λύσεις όπως την ανάρτηση του Yaris, ενώ η Suzuki έχει εξελίξει ένα χιλιάρι μοτέρ με τούρμπο που αποδίδει 120 ίππους, μπαίνοντας στα χωράφια του μικρού MX-5 με τον κινητήρα των 1500 κυβικών. 

 

 

Τα νέα όμως είναι ακόμα καλύτερα, γιατί μέχρι να βγει στην παραγωγή αυτό το μικρό σπορ αυτοκίνητο, θα προστεθεί κι ένα ηλεκτρικό μοτέρ ώστε χάρη στην υβριδική τεχνολογία να έχει ακόμα καλύτερες επιδόσεις, τόσο σε ρύπους, όσο και σε ιπποδύναμη. Οι διαστάσεις του θα είναι λίγο μεγαλύτερες σε σχέση με το MX-5 και το τελευταίο MR2, τόσο σε μήκος, όσο και σε πλάτος, ωστόσο το βάρος του δεν αναμένεται να ξεπερνά τα 1.000 κιλά, αφού αυτό είναι το όριο που έχει θέσει η Toyota στο πρότζεκτ. 

Πώς σχεδιάζει η Toyota να σώσει τα κλασικά αυτοκίνητα 

Το κερασάκι στην τούρτα είναι η τιμή του, αφού όταν βγει στην παραγωγή, γιατί δεν μιλάμε για ένα ακόμα concept car, αναμένεται να μην ξεπερνά τις 20.000€ στην Ιαπωνία, άρα μπορούμε να ελπίζουμε και στην Ευρώπη για ένα τελευταίο σπορ διθέσιο κεντρομήχανο αυτοκίνητο με νορμάλ τιμή λίγο πριν το οριστικό πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση, προσευχόμαστε. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved