Είναι άγνωστο αν η Bentley καθυστέρησε ή επιτάχυνε το ντεμπούτο της μοναδικής R-Type ώστε να συμπέσει με την ενθρόνιση της Ελισάβετ, αλλά η αλήθεια είναι ότι το σωτήριο έτος 1953, ήταν μια σημαντικά χρονιά για τη Γηραιά Αλβιώνα. Η R-Type Continental θεωρείται από τους περισσότερους ως η επιτομή του βρετανικό grand tourer. Με τους 153 ίππους και τα 190κάτι χαω τελικής, ήταν το πιο γρήγορο τετραθέσιο αυτοκίνητο του κόσμου όταν παρουσιάστηκε και οι Άγγλοι το ονόμασαν σαν το πιο κοντινό πράγμα σε ένα μαγικό χαλί.
Από τις 208 που φτιάχτηκαν, η πιο εμβληματική μάλλον είναι η πρώτη που παρουσιαστηκε και στις εκθέσεις πριν καταλήξει στα χέρια του πρώτου ιδιοκτήτη της στην Ελβετία, με το κόκκινο σαλόνι και αυτό το σπασμένο άσπρο χρώμα που λέγεται Old English White. Με το ίδιο ακριβώς χρώμα, και μάλιστα στο χέρι, βάφτηκε αυτή η σύγχρονη Continental GT με το χαϊδευτικό Azure. Στο εσωτερικό της βρίσκεται το ίδιο κόκκινο δέρμα που θυμίζει το δέρμα που έντυνε τις παλιές μπάλες κρίκετ.
H Bentley που θα ήθελε για Bond car o Ian Fleming
Οι ξύλινες επενδύσεις μπορεί να είναι μακρινή ανάμνηση για τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα, ωστόσο κλασικοί κατασκευαστές σαν την Bentley το χρησιμοποιούν ακόμα σε σεβαστές ποσότητες, αλλά η καρυδιά αυτής της Conti δεν μοιάζει με τα ξύλα των σύγχρονων Bentley. Του έχουν περάσει μόνο 3 πολύ λεπτά στρώματα βερνικιού ώστε να αποκτήσει αυτή τη φθαρμένη και «κερωμένη» αίσθηση που αφήνει στο χέρι το ξύλο με πατίνα.
Κάπου εκεί τελειώνουν και οι αναφορές στο ένδοξο παρελθόν και από κάτω τους κρύβονται όλες οι ανέσεις και οι τεχνολογικές εφαρμογές που θα περίμενε από μια Continental GT με την ιπποδύναμη των 540 ίππων και την τελική των 320χαω. Head Up Display και ένα σύστημα με υπέρυθρες ακτίνες που επιτρέπουν στον οδηγό να «βλέπει» μακρύτερα μέσα στα σκοτάδια είναι μόνο μερικά από τα τζεϊμσμποντικά γκάτζετ της Azure.