Πριν από αρκετές δεκαετίες, πριν η Maserati αποφασίσει να απευθυνθεί σε ένα πιο ευρύ κοινό με εκείνα τα αξέχαστα δίλιτρα και διτούρμπινα μοντέλα, ήταν συνώνυμο της ιταλικής φινέτσας στα ακριβά αυτοκίνητα τουρισμού που ούτε η Ferrari, αλλά ούτε και η Aston Martin μπορούσαν να πλησιάσουν. Αυτή την κληρονομιά, που φέτους κλείνει 75 χρόνια, θέλησαν να τιμήσουν οι Ιταλοί με μία διπλή επετειακή έκδοση της ολόφρεσκιας GranTurismo.
Και οι δύο είναι σε ματ απόχρωση, η μία ασημί και η άλλη μαύρη, με έντονες χρωματικές αντιθέσεις και για τις δύο να υπογραμμίζουν τη σημασία της έκδοσης. Κόκκινες για την ασημί και στο πράσινο της μέντας για τη μαύρη με τις αντιθέσεις να βρίσκονται τόσο στο εξωτερικό, στις ζάντες και στα σήματα, όσο και στο εσωτερικό με το κέντημα στα προσκέφαλα με την τρίαινα και το 75 να κλέβουν την παράσταση.
H παράταιρη γοητεία της Maserari GranTurismo
Αυτή η συλλεκτική έκδοση δεν θα είναι διαθέσιμη με την έκδοση Modena του νέο V6 κινητήρα της εταιρείας που κινεί και την MC20, αλλά μόνο στην πιο ισχυρή Trofeo, άρα θα αποδίδει 550 υγειέστατα ιταλικά άλογα, κάνοντας την ηλεκτροκίνητη αδερφή της, μάλλον λιγότερο δημοφιλή επιλογή, τουλάχιστον για την ώρα.
Τιμή για την συλλεκτική GranTurismo δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά με στόχο τα 75 συνολικά αυτοκίνητα, και για τους δύο χρωματικούς συνδυασμούς, μάλλον έχουν πουληθεί όλα με τους ευτυχείς ιδιοκτήτες να περιμένουν τις τελευταίες βενζινοκίνητες Maserati που θα γράψουν, και δεν θα θυμίζουν απλά, τις δικές τους ένδοξες σελίδες στην ιστορία της αυτοκίνησης.