Αυτή η 250GΤ SWB California θα σε πείσει ότι μια Ferrari είναι όμορφη σε κάθε χρώμα

Η ομορφιά της μπορεί να είναι ανεκτίμητη, αλλά η αξία αυτής της θαλασσί spider ξεπερνάει τα 16 εκατομμύρια.

Πριν από λίγες ημέρες είδαμε την παρουσίαση μιας μοναδικής Ferrari Roma, ενδεικτική μιας αγοράς και ενός κόσμου πολύ διαφορετικού από εκείνον στον οποίο έζησε και μεγαλούργησε ο Enzo Ferrari. Μερικές δεκαετίες πιο πίσω, η Ferrari ήταν περισσότερο μια αγωνιστική ομάδα και λιγότερο ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων. Τα όποια αυτοκίνητα έβγαζε σε ρυθμούς συλλεκτικών εκδόσεων, ήταν απλά μια αρμεκτική μηχανή που χρηματοδοτούσε τα αγωνιστικά της project.

 Πόσο Ferrari μπορεί να είναι ένα SUV;

Ο Enzo αρχικά διακρίθηκε σαν αρχιμηχανικός και στη συνέχεια στον καλύτερο πωλητή ματαιοδοξίας και αυτή η 250GT SWB Spider είναι ίσως η επιτομή του προϊόντος του.  Κατασκευάστηκε το 1962 για την αμερικάνικη αγορά και είναι μια τέλεια μίξη του αγωνιστικού DNA της σειρας 250 με την άνεση και τη φινέτσα που αναζητούσαν οι ευκατάστατοι Καλιφορνέζοι της εποχής. 

 

 

Είναι τόσο σπάνια που φτιάχτηκαν μόνο 56 τέτοιες ανοιχτές Ferrari και μόνο αυτή είχε αυτό το ασυνήθιστο για την ιταλική εταιρεία θαλασσί χρώμα. Γύρω από από τον V12 κινητήρα χτίστηκε ένα πιο ήπιο σασί, διατηρώντας όμως άσβεστη τη σπίθα της νευρικότητας από το κοντό μεταξόνιο. Η ανάρτηση μαλάκωσε, ενώ η απουσία της οροφής ολοκλήρωσε τον χαρακτήρα playboy του αυτοκινήτου.  

H μεγάλη επιστροφή της Ferrari 

Τα πρώτα 8 χρόνια της ζωής της τα πέρασε στη Νέα Υόρκη, μέχρι το 1970 που εκπληρώθηκε το πεπρωμένο της και βρήκε τον δρόμο για την Καλιφόρνια, από όπου και δεν έφυγε ποτέ. Το ζεστό και ξηρό κλίμα της περιοχής την προφύλαξε όσο μπορούσε από το διαβρωτικό για τα ιταλικά μέταλλα πέρασμα του χρόνου και μετά από ένα σχετικά περιορισμένο restoring, απέκτησε το πολυπόθητο πιστοποιητικό της Ferrari Classiche με τη μορφή του κόκκινου βιβλιαρίου. 

 

 

Δηλαδή αυτή η κυρία των 61 Μαΐων έχει το ίδιο απείραχτο σασί, αμάξωμα, κινητήρα, κιβώτιο και πίσω άξονα που είχε και το 1962, όντας μία από τις πιο αψεγάδιαστες Ferrari που κυκλοφορούν. Στοιχεία που αναμένεται να συμβάλουν στην εκτόξευση της τιμής όταν και θα δημοπρατηθεί, με συντηρητικές εκτιμήσεις να προβλέπουν ότι θα ξεπεράσει εύκολα τα 15-16 εκατομμύρια, μπαίνοντας στα χωράφια της κατά τεκμήριο πιο ποθητής Ferrari όλων των εποχών, της ξαδέρφης της 250GTO. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved