Ο Rowan Atkinson είναι γνωστός εραστής της αυτοκίνησης και στο ζηλευτό γκαράζ του έχει μερικά από τα πιο άφταστα μηχανοκίνητα όνειρά μας. Τόσο άπιαστα που μας φαίνεται ανήκουστο να θες να πουλήσεις κάποια από αυτά για να κάνεις χώρο για κάτι άλλο, όπως για παράδειγμα αυτή την Lancia Delta HF Integrale Evo 2. Ναι, όπως καταλάβατε από τον πλήρη τίτλο του μοντέλου μιλάμε για το Ιερό Δισκοπότηρο των Delta, ακόμα και των WRC replicas γενικά αν θέλετε.
Πρόκειται για την τελευταία έκδοση του θρυλικού ιταλικού τετρακίνητου στις αρχές του ΄90, λίγο πριν δώσει τη σκυτάλη στη Subaru και τη Mitsubishi για να συνεχίσουν την παράδοση. Μιλώντας για Ιάπωνες, αυτή η ειδικά η Delta είναι και λίγο ιαπωνική, μιας και το 1993 πωλήθηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία, εξού και το παράξενο σκούρο μπλε χρώμα που είναι ασυνήθιστο στην Ευρώπη.
Το αξέχαστο πισωκίνητο Ford Escort σε νέες δόξες
Μηχανικά είναι απείραχτη, με το δίλιτρο τούρμπο μοτέρ να αποδίδει 215 ίππους, ενώ αυτά τα 30 χρόνια στους δρόμους έχει κάνει μόνο 90.000χλμ. Εξίσου απείραχτο είναι και το εσωτερικό της με την μπεζ αλκαντάρα να περιμένει να φιλοξενήσει τα επιδέξια οπίσθια του νέου τυχερού ιδιοκτήτη και τιμόνι με τα χρώματα της Martini Racing να δίνει έναν ακόμα έξτρα τόνο φετιχισμού στην επαφή μαζί της, λες και το χρειαζόταν.
Η τιμή αυτής της Lancia Delta HF Integrale αναμένεται να ξεπεράσει τις 90.000€ και σε αυτό δεν μετράει καθόλου η διασημότητα του ιδιοκτήτη της, μιας και οι τιμές των τετρακίνητων Lancia έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν ξεπερνώντας ακόμα και τις τιμές των supercars της εποχής. Κάτι απόλυτα δικαιολογημένο αν λάβουμε υπόψη ότι εκτός από τα πρωταθλήματα που κατέκτησε η Delta, είχε και τεχνολογία σε πολλές περιπτώσεις ανώτερη των supercars της εποχής, ανοίγοντας τον δρόμο για τα τετρακίνητα αυτοκίνητα επιδόσεων με πιο αποτελεσματικό τρόπο από το Audi Quattro και τις άλλες ρέπλικες του Group B.