Τέλος εποχής με την Aston Martin DBS 770 Ultimate

Κανείς δεν ξέρει αν αυτή θα είναι η τελευταία Aston Martin με V12, αλλά σίγουρα θα είναι η τελευταία DBS.

Οι last call εκδόσεις αυτοκινήτων με V12 κινητήρες είναι σχεδόν όσες και τα αυτοκίνητα αυτά αφού η εμβληματική αυτή η διάταξη περνάει στην ιστορία ως το πρώτο μεγάλο θύμα στον βωμό της ηλεκτροκίνησης. Στο μεταβατικό στάδιο της υβριδικής τεχνολογίας οι κινητήρες υπόκεινται σε downsizing και επειδή οι V12 ήταν στην κορυφή των επιλογών, με μοναδική εξαίρεση των W116 της Bugatti, είναι και ο πρώτος που μάλλον θα μας αφήσει οριστικά, τουλάχιστον έτσι πιστεύουν οι κατασκευαστές τους. 

Όταν ο Sebastian Vettel συνάντησε μια Aston Martin 100 ετών

Μετά τη BMW και τη Mercedes σειρά έχει η Aston Martin να πει το δικό της αντίο στον V12 με την DBS 770 Ultimate. Σκόπιμα οι Άγγλοι δεν διευκρινίζουν αν το τέλος της DBS, που είναι σίγουρο, αν θα είναι και το τέλος του V12, με τα στοιχήματα να θέλουν απλά να θέλει να σβήσει αθόρυβα μέσα από την τελευταία έκδοση της DBS.

 

 

Για το αντίο, η Aston Martin δεν την έχει εξοπλίσει με gadgets από το Q branch, αλλά της έδωσε κάτι παραπάνω από σηματάκια και αυτοκόλλητα, ιπποδύναμη. Ο κινητήρας των 5,2 λίτρων αποδίδει 770 άλογα με τη βοήθεια των δύο τούρμπο δίνοντας και το όνομα στην έκδοση. Για την άνοδο της ιπποδύναμης ανέβηκε η πίεση των τούρμπο κατά 7%, έγιναν τροποποιήσεις στην ανάφλεξη και ανσχεδιάστηκε η εισαγωγή αέρα έτσι ώστε μαζί με τις αλλαγές στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, η DBS 770 Ultimate να φτάνει τα 340 χαω τελικής.  

H Aston Martin σχεδιάζει και σπίτια εκτός από αυτοκίνητα 

Το σασί δέχτηκε τις ανάλογες περιποιήσεις, με τα φρένα να μεγαλώνουν και την ανάρτηση να σκληραίνει, αλλά η προσοχή στη λεπτομέρεια φαίνεται από τη νέα κολώνα του τιμονιού που φτιάχτηκε από την αρχή και μονοκόμματη για να ενισχυθεί η πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι.  

 

 

Εξωτερικά η τελευταία DBS ξεχωρίζει από τις ζάντες των 21 ιντσών που σχειδάστηκαν αποκλειστικά γι’αυτή και είναι διαθέσιμες σε τρία διαφορετικά φινιρίσματα. Το καπό φιλοξενεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Aston Martin με την εισαγωγή αέρα σε σχήμα πετάλου, ενώ η χρήση του άβαφου ανθρακονήματος είναι τόσο εκτενής που μάλλον κυριαρχεί στο μάτι σε βάρος του κλασικού σκούρου πράσινου που χαρακτηρίζει όλα τα βρετανικά σπορ αυτοκίνητα με αγωνιστικές καταβολές. Μαζί με όλα τα σουβενίρ που θυμίζουν την ειδική περίσταση, θα υπάρχει κι ενα ταμπελάκι με τον αριθμό παραγωγής κάθε μίας από τις 499 που θα φτιαχτούν, 300 κουπέ και 199 ανοιχτές. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved