Το 1971 ήταν η χρονιά κατά την οποία ο Alan Clews αποφάσισε μετά από μια επιτυχημένη καριέρα σαν αναβάτης, να φτιάξει τις μοτοσικλέτες των επόμενων γενιών αναβατών. Η CCM, έγινε γνωστή σαν η εταιρεία που πήρε το όραμα που είχε ο Colin Chapman στα αυτοκίνητα, και το έφερε στους δύο τροχούς και μάλιστα εκτός δρόμου. Τα πανάλαφρα πλαίσια της CCM έγιναν συνώνυμο της ακλόνητης σταθερότητας ακόμα και στα χειρότερα τερέν που κανένας κινητήρας από οσους φόρεσαν κατά καιρούς τα μοντέλα της CCM, δεν κατάφερε να φέρει το πλασίο στα όριά του.
Με αυτή τη φοβερή φήμη σαν εφόδιο με τα χειροποίητα πλαίσια της εταιρείας να συνεχίζουν να γράφουν ιστορία, παρά τους χαμηλούς ρυθμούς παραγωγής, ήρθε η ώρα για ένα πραγματικό αφιέρωμα σε αυτή την παράδοση. Με το όνομα Heritage και το ‘71 να θυμίζει τις ρίζες τις εταιρείας, το μοντέλο αυτό αφιερώνεται στη μνήμη του Alan Clews που έφυγε από τη ζωή το 2018.
Η άγνωστη ιστορία της πρώτης μεγάλης on-off της Triumph πρίν από 40 χρόνια
Το Ti στο τέλος σημαίνει ότι πλαίσιο, ψαλίδι, υποπλαίσιο, μαρσπιέ ,κάθε είδους βίδα και εξάτμιση είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από τιτάνιο κάτι που από μόνο του εξασφαλίζει μείωση 20 κιλών σε σχέση με την εξίσου πανάλαφρη CCM Spitfire Six. Η Heritage ‘71 Ti σταματάει τη ζυγαριά στα 136 κιλά, με γεμάτο ντεπόζιτο βενζίνης, λάδια κλπ. Ας πούμε πως οι Άγγλοι έφτιαξαν ένα παπί με πλαίσιο superbike γύρω από έναν κινητήρα 62 ίππων.
Ο κινητήρας που δίνει αυτή την καταπληκτική αναλογία κιλών ανά ίππων είναι ο μονοκύλινδρος των 600 κυβικών που σχεδίασε η BMW για τα μοντέλα της Husqvarna όταν συμμετείχε στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. Όμως δεν έχει μπει αυτούσιος, και με εκτεταμένες αλλαγές έχει αυξήσει την ισχύ του κατά 20% σε σχέση με τη Spitfire Six για να φτάσει τα 62 άλογα.
Πανάλαφρες ζάντες, αναρτήσεις από τη μαύρη σειρά της Ohlins και φρένα της Brembo ολοκληρώνουν το πακέτο μιας μοτοσικλέτας που ακροβατεί μεταξύ του cafe racer και του supermotard με επιδόσεις σε σφιχτή διαδρομή που μάλλον θα ντροπιάσουν κάτι superbike 200 ίππων. Φυσικά μια τέτοια επετειακή έκδοση δεν θα μπορούσε να φτιαχτεί σε περισσότερα από 71 κομμάτια και κάπως έτσι η CCM ατενίζει με αισιοδοξία και τα επόμενα 50 χρόνια, ο Alan Clews θα ήταν περήφανος για αυτή τη μοτοσικλέτα.