Ένα αυτοκίνητο που έμεινε, και θα μείνει για πάντα, στην ιστορία ως αυτό που ανάγκασε τον Enzo Ferrari να παραδεχτεί την αξία του στις πίστες, έχει χτίσει ένα τόσο μεγάλο μύθο που ακόμα και η διαφύλαξή του, είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση. Αναβιώνοντας το GT, που πλέον δεν έχει ύψος 40 ίντσες, η Ford κατάφερε να κάνει ένα εξαιρετικό αφιέρωμα σαν αυτοκίνητο δρόμου, αλλά και ένα ακόμα πιο τιμητικό για την ιστορία του αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Σε αυτό το τελευταίο και σημαντικότερο στάθηκε η Ford για το κύκνειο άσμα του. Η τελευταία έκδοση του Ford GΤ δεν θα μπορεί να βγάλει πινακίδες κυκλοφορίας και προορίζεται αμιγώς για χρήση πίστας. Σε ένα ακόμα συμβολισμό, η παραγωγή του θα περιοριστεί στα 67 αυτοκόνητα, σαν τελευταία υπενθύμιση της διαστημικής του πορείας στις πίστες που ξεκίνησε το 1967.
Μπορεί να μοιάζει με το τελευταίο Ford GT δρόμου που παρουσιάστηκε πριν από μερικούς μήνες, αλλά δεν έχει και πολλά κοινά μαζί του. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, ο V6 των 3,5 λίτρων με τα δύο τούρμπο έχει δεχτεί πλήθος αναβαθμίσεων που δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο έχει ανακοινωθεί ότι η ιπποδύναμη έχει πάει από τα 600, στα 800 άλογα.
Στο πλαίσιο τα πράγματα είναι ακόμα πιο «άγρια». Ουσιαστικά είναι ένα κανούργιο πλαίσιο με εντελώς διαφορετικές διαστάσεις σε μεταξόνιο και μετατρόχια και μια επανασχεδιασμένη ανάρτηση που κάνει χρήση της τεχνολογίας Multimatic Adaptive Spool Valve.
H εξωτερική αγωνιστική εμφάνιση ολοκληρώνεται από νέες αεροτομές γύρω-γύρω, ένα πιο επιθετικό διαχύτη στο πίσω μέρος, εισαγωγές αέρα στην οροφή, αλλά και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο πλάι για να τραφεί το «τέρας» των 800 ίππων. Η τιμή του Ford GT LM, όπως θα ονομάζεται λόγω της κατηγορίας Le Mans στην οποία έχει αφιερωθεί, θα ξεκινήσει άμεσα και θα ολοκληρωθεί με τα 67 αυτοκίνητα μέχρι τον Μάρτιο. Η τιμή του έχει οριστεί στα 1,7 εκ. δολάρια, αλλά μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για αγνιωστικό, άρα στα κατάλληλα χέρια μπορεί να είναι μια πολύ επικερδής επένδυση όταν πατήσει τους τροχούς του στην πίστα.