Η 790 Adventure δεν ήταν η πρώτη μοτοσικλέτα που πέρασε στην ιστορία επειδή η αντικαταστάτριά της είχε 100 κυβικά περισσότερα. Θα χάσουμε το μέτρημα αν κάτσουμε και απαριθμήσουμε όλες αυτές τις περιπτώσεις αναβάθμισης, αλλά ο κινητήρας LC8c της των Αυστριακών ήταν πολύ καλός για να περάσει στη συνταξιοδότηση. Ξεκίνησε μια νέα ζωή στον ρόλο της καρδιάς των κινεζικών CFMOTO στα 800 κυβικά δίνοντας μια εξαιρετική και φτηνή εναλλακτική για όποιον δεν χρειάζεται ή δεν αντέχει οικονομικά μια 890.
Το «πρόβλημα» με αυτόν τον κινητήρα είναι ότι είναι πολύ καλός για τον χαρίζουν στους Κινέζους και κάπως έτσι νεκραστήθηκε στην γκάμα της KTM. Μετά το 790 Duke, ήρθε η σειρά για ένα 790 Adventure, και μπορεί η επιστροφή να σχεδιάστηκε για τις αγορές της Ασίας, αλλά η ευτυχώς θα τα δούμε και στην Ευρώπη. Ο συνδυασμός Ασία και παλιός κινητήρας μπορεί να υπονοεί ένα φτηνό τεχνολογικό πισωγύρισμα, αλλά δεν μιλάμε για κάτι τέτοιο εδώ.
Η 790 Adventure έχει ένα ριζικά βελτιωμένο κινητήρα σε σχέση με αυτόν που φοράνε οι CFMOTO. Τα επανασχεδιασμένα κινούμενα μέρη στο μοτέρ υπόσχονται μια πιο ομαλή και ραφιναρισμένη λειτουργία δικαιολογώντας το αυστριακό σήμα, και η απόδοση των 95 ίππων κάνει την 790 τη μοτοσικλέτα της γκάμας που τα κάνει όλα σαν χρυσή τομή.
Από τις μεγάλες αδερφές τις έχει πάρει όλη την ηλεκτρονική προίκα με cornering ABS και traction control πολλαπλά riding modes τα οποία προσφέρονται όλα δωρεάν σαν demo για τα πρώτα 1500χλμ και στη συνέχεια ο αναβάτης αν θέλει αγοράζει όσα θέλει ξεκλειδώνοντάς τα. Με τιμή που αναμένεται αρκετά χαμηλότερη από της 890, και όχι πολύ ακριβότερη από την 390, και με ένα ρεζερβουάρ 20 λίτρων που υπόσχεται αυτονομία άνω των 400χλμ, οι δικαιολογίες για εκείνο το road trip λιγοστεύουν επικίνδυνα.