Την ίδια ώρα που το ένα μετά το άλλο τα μοντέλα της Ducati περνούν στην τετρακύλινδρη εποχή και ο υδρόψυκτος v2 παραγκωνίζεται, σε μια παράλληλη πορεία οι μηχανικοί της, κρατούν με νύχια και με δόντια τον παραδοσιακό αερόψυκτο L2 με τον ένα εκκεντροφόρο σε κάθε κύλινδρο, το δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων και γενικά όλα όσα θυμίζουν την ιστορία της μπολονέζικης φίρμας τα τελευταία 50 χρόνια.
Για το 2023, η Ducati ανανεώνει για πρώτη φορά το Scrambler της, τη μοτοσικλέτα που έγινε ολόκληρη γκάμα στην πορεία, που κλήθηκε το 2015 να παίξει ένα διπλό ρόλο, αυτόν της entry level μοτοσικλέτας που θα έφερνε νέους και νεαρούς πελάτες και ταυτόχρονα αυτόν του νεορετρό μοντέλου που κάθε εταιρεία έχει πλέον διαθέσιμη. Με την εξαίρεση της συμπατριώτισσάς της Moto Guzzi, είναι η μοναδική του είδους που είναι χτισμένη γύρω από έναν κινητήρα με ρίζες δεκαετιών και αυτό έχει τη δική του γοητεία.
Παρά τους δρακόντειους περιορισμούς Euro που σχεδόν έχουν εξαφανίσει τους αερόψυκτους κινητήρες, και όπου να’ναι θα αφανίσουν γενικά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι μηχανικοί της Ducati βρήκαν τρόπο να τον κρατήσουν στη ζωή και να τον βάλουν σε ακόμα μία νέα μοτοσικλέτα. Η εμφάνιση των νέων Scrambler δεν υπονοεί μεγάλες αλλαγές, αλλά πίσω από τη γνώριμη σιλουέτα κρύβεται ένα νέο πλαίσιο και ψαλίδι που έχουν μειώσει το βάρος κατά 4 κιλά και με ελαφρά μεγαλύτερη γωνία κάστερ που καθιστά το όλο σύνολο πιο φιλικό στον αναβάτη.
Η δεύτερη γενιά της Scrambler θα είναι διαθέσιμη σε 3 εκδόσεις, περιμένουμε μόνο την τύχη της Desert Sled και αν θα επανέλθει. Η Icon είναι η βασική έκδοση με τη Full Throttle να είναι η καλύτερα εξοπλισμένη Scambler και τη Nightshift να παίζει τον ρόλο της Cafe Racer της γκάμας. Οι αλλαγές στον κινητήρα δεν περιορίστηκαν μόνο στις αναγκαίες για τους ρύπους, αλλά επεκτάθηκε και στον ανασχεδιασμό του συμπλέκτη που επιτρέπει την τοποθέτηση quickshifter στις Full Throttle και Nightshift που δεν περιορίζονται μόνο στις αισθητικές αλλαγές.