Από τη στιγμή που η μπολονέζικη φίρμα παρουσίασε τον πρώτο V4 παραγωγής για τις κορυφαίες Panigale, ήταν θέμα χρόνου και τρόπου για το πότε θα τον δούμε και σε άλλα μοντέλα. Για τους περισσότερους, το Diavel έπρεπε να πάρει πρώτο το χαρτάκι στην ουρά προτεραιότητας, πριν από τα Multistrada και τα Streetfighter, κι αυτό γιατί ο V4 κινητήρας είναι ταυτισμένος με την κατηγορία των powercruisers από την εποχή του μυθικού Yamaha V-Max. Τα σχέδια της Ducati όμως ήταν εντελώς διαφορετικά.
Τελικά η Diavel ήταν η τελευταία που απέκτησε πρόσβαση στον τετρακύλινδρο στάβλο του Borgo Panigale, ίσως και γιατί δεν ήθελε να θυμίσει αντιγραφή του V-Max. Ακόμα και αυτό όμως έγινε με επεισοδιακό τρόπο, αφού παρουσιάστηκε τελευταία για τη χρονιά, αφήνοντας ακόμα και υπονοούμενα ότι μπορεί και να μην τη βλέπαμε ποτέ. Τέρμα όμως η αναμονή και το βασανιστήριο της σταγόνας, η V4 Diavel έχει σάρκα και οστά, ή μάλλον μέταλλα και ανθρακόνημα.
Ο κινητήρας έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες της Diavel, της πιο all around μοτοσικλέτας της Ducati που μπορεί να ταξιδεύει, να κάνει πλάκα σε superbikes σε στροφιλίκια και να κινείται με ευκολία στην αστική κίνηση. Οι 168 ίπποι και τα 12,6 κιλά ροπής έρχονται από χαμηλά και ξηλώνουν την άσφαλτο ψηλά, ακόμα και με το χαρακτηριστικό για την Diavel, πίσω λάστιχο με τα 240mm πλάτος.
Το πόσο σοβαρά έχει πάρει τον σπορ χαρακτήρα του Diavel που κάποτε το έλεγαν «Η Harley της Ducati» φαίνεται από μία και μόνο ματιά στο μπροστινό set up με τις ακτινικές δαγκάνες της Brembo, τις δισκόπλακες των 330mm και το 50άρι ανάποδο πηρούνι, όλα προδιαγραφών SBK. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει η πλήρης ηλεκτρονική σουίτα με traction, cruise, launch και wheelie control. Όπως επίσης είναι εφοδιασμένη και με cornering ABS και αγωνιστικών προδιαγραφών quick shifter. Για την ώρα θα είναι διαθέσιμη σε δύο κλασικούς χρωματικούς συνδυασμούς, κόκκινο και μαύρο, αλλά όπως όλοι υποπτευόμαστε, σύντομα και ακολουθήσουν οι αναμενόμενες ειδικές εκδόσεις, ίσως και μια στα χρώματα της Lamborghini.