Εδώ δεν υπάρχει χώρος για τον τετρακύλινδρο των 2,3 λίτρων, από τις 4 εξατμίσεις ακούγεται μόνο το χλιμίντρισμα του πεντάλιτρου V8 που κανονικά θα έπρεπε να είναι και το αποκλειστικό μηχανικό σύνολο μιας Mustang. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την παρουσίαση της νέας πλήρως ανασχεδιασμένης Mustang που αισίως απέκτησε την 7η γενιά της και η Ford παρουσίασε τη ναυαρχίδα της γκάμας, με το βλέμμα στους αγώνες και πιο συγκεκριμένα στο Le Mans.
Ο V8 των 5 λίτρων αποδίδει 500 ίππους και αν αυτή η τιμή μοιάζει μικρή για το 2022, να θυμίσουμε ότι η Ford είναι ο τελευταίος των μοϊκανών σε ό,τι αφορά την κορυφαία Mustang και επιμένει ατμοσφαιρικά χωρίς τούρμπο, κομπρέσορες και ηλεκτροκινητήρες. H κίνηση μεταδίδεται εξίσου παραδοσιακά μόνο στον πίσω άξονα μέσω ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού Torsen, ενώ μεταξύ τους, εκτός από το 10άρι αυτόματο κιβώτιο, μπορεί να παρεμβληθεί κι ένα κλασικό χειροκίνητο εξάρι, τελευταία των Μοϊκανών σε όλα της.
Εξωτερικά ξεχωρίζει από την απλή GT χάρη στο διαφορετικό bodykit, ειδικά με τον διαχύτη στο πίσω μέρος, και το εντυπωσιακό σκούρο μπλε μεταλλικό χρώμα που είναι και η ταυτότητα της Dark Horse. Στα φρένα υπάρχουν εξαπίστονες Brembo με δισκόπλακες 14 ιντσών, ενώ στα έξτρα υπάρχουν ζάντες από ανθρακονήματα για όσους θεωρούν βαρετές τις ζάντες ελαφρού κράματος.