Αντί για πόρτες έχει ένα μονοκόμματο σύστημα οροφής και παρμπρίζ που ανοίγει με ηλεκτρικό μηχανισμό σαν μαχητικό αεροσκάφος, και μόνο με αυτό το χαρακτηριστικό το αγωνιστικό δρόμου της KTM θα μπορούσε να είναι εξίσου εντυπωσιακό ακόμα και αν ζύγιζε 3 τόνους και είχε ένα μοτέρ 55 ίππων από Yugo Zastava, αλλά ευτυχώς έχει πολύ μεγαλύτερη προίκα.
Το τετράτροχο που βλέπουμε εδώ, απαραίτητη διευκρίνιση με τη δίτροχη κληρονομιά της αυστριακής εταιρείας, είναι το νέο κεφάλαιο στην ιστορία που λέγεται X-Bow. Το GT στον τίτλο υπονοεί ότι είναι η πιο εξευγενισμένη εκδοχή του, εκτός από πινακίδες κυκλοφορίας, έχει air condition κι ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 96 λίτρων, οριακά Grand Tourer δηλαδη.
Αυτές οι «ανέσεις» δεν ξεγελούν κανέναν όμως. Το X-Bow GT-XR είναι χτισμένο γύρω από την ίδια ανθρακονημάτινη «μπανιέρα» 89 κιλών του πρώτου X-Bow με υποπλαίσια να συγκρατούν τα υπόλοιπα μέρη της. Πίσω από τα καθίσματα βρίσκεται ο γνωστός 5κύλινδρος της Audi που φοράει το RS3. Για την περίσταση της KTM, αποδίδει 500 ίππους και η κίνηση μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού και του σειριακού ημιαυτόματου DSG 7 σχέσεων.
Ολόκληρο το αμάξωμα είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα κι έτσι το βάρος διατηρείται πολύ χαμηλά, στα 1.250 κιλά. Ένας αριθμός που επιτρέπει χαμηλά 3αρια για το 0-100 και τελική που πλησιάζει τα 300, αλλά η μαγεία του X-Bow είναι αλλού. Εκτός από το πάνω μέρος που βλέπουμε, το πάτωμα που δεν βλέπουμε είναι σχεδιασμένο με τις αρχές του ground effect που επιτρέπει το «βεντουζάρισμα» μετατρέποντας το X-Bow σε τρένο όταν κινείται σε στροφές.
Η τιμή των 250.000€ από την οποία ξεκινάει το X-Bow GT-XR μπορεί να ανέβει κι άλλο αν το επιθυμεί ο αγοραστής για να το εξευμενίσει περισσότερο. Ρυθμιζόμενη ανάρτηση καθ’υψος για να περνάει ανεμπόδιστα από ανωμαλίες και σαμαράκια, σύστημα εξάτμισης με σιγαστήρα και καταλύτη και διάφορα άλλα στοιχεία ταπεινών αυτοκινήτων. Όμως ο ρυθμός παραγωγής είναι μεγαλύτερος ανασταλτικό παράγοντας από την τιμή. Το μέγεθος της ΚΤΜ ως εταιρεία, συν το γεγονός ότι το σασί από ανθρακόνημα απαιτεί 100% εργασία στο χέρι, συγκρατούν την παραγωγή σε περίπου 100 αυτοκίνητα τον χρόνο.