Η Lamborghini Sterrato δεν βγάζει κανένα απολύτως νόημα σαν αυτοκίνητο

Αλλά αυτό δεν έχει καμία απολύτως σημασία, τη λατρεύουμε ήδη.

Η Lamborghini ήταν μία από τις τελευταίες εταιρείες που μπήκαν στα νερά των SUV, και μπορεί να άργησε η Urus να βρεθεί απέναντι στα τετρακίνητα μεγαθήρια που συνδυάζουν πολυτέλεια, επιδόσεις και κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά το έκανε σωστά, χωρίς να χάσει κάτι από το χαρακτήρα και τον μύθο που έχτιζε τόσα χρόνια προσεκτικά το εργοστάσιο που έβγαλε την Countach και την Diablo. Αλλά φαίνεται ότι αυτό δεν ήταν αρκετό για τους Ιταλούς.

 

 

Εκεί που η πεπατημένη των SUV για κατασκευαστές σαν την Lamborghini σημαίνει να φτιάχνεις πρώτα ένα πεντάθυρο αμάξωμα με τετρακίνηση και αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μετά να του δίνεις μια όψη ενταγμένη στην εταιρική ταυτότητα, είπαν να το πάνε αντίστροφα αυτή τη φορά. Δηλαδή να πάρουν ένα αυτοκίνητο από αυτά που φτιάχνουν ήδη, ένα χαμηλό διθέσιο κεντρομήχανο supercar, και να του δώσουν offroad στοιχεία. Ακούγεται τρελό, αλλά η Lamborghini Sterrato αψηφά τη λογική και είναι έτοιμη να πιάσει αδιανότητες ταχύτητες, εντός κι εκτός δρόμου.

 

 

Η Sterrato είναι ένα project που τρέχουν οι Ιταλοί εδώ και τρία χρόνια, ενδεικτικό του ότι δεν είναι ένα απλό concept car, και το τελευταίο video που κυκλοφόρησε επιβεβαιώνει ότι η Sterrato είναι ένα βήμα πριν από τη γραμμή παραγωγής. Σαν βάση αυτού του εξωφρενικού αυτοκινήτου έχει χρησιμοποιηθεί μια Huracán, στην πλάτη του οδηγού βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός κινητήρας της Huracán Evo, με τους 10 κυλίνδρους του, τα 5,2 λίτρα του και τους 630 ίππους του. 

Αυτά φυσικά δεν είναι αρκετά για την αποστολή της Sterrato. Εκτός από την αναγκαία τετρακίνηση, η ανάρτηση ψήλωσε κατά 5 περίπου εκατοστά, το πάτωμα απέκτησε ολόσωμη ποδιά αλουμινίου, τα λάστιχα έγιναν πιο «ψωμωμένα» με πέλμα mud terrain. Στο εσωτερικό τα λιτά μπάκετ έδωσαν τη θέση τους σε πιο αναπαυτικά ενώ το roll cage δίνει το κερασάκι στην τούρτα για μια Lamborghini έτοιμη για ράλι. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved