Η αυτοκίνηση είναι σε μία φάση που κοιτάει στο μέλλον με κλεφτές ματιές στο παρελθόν. Από τη μία είναι το προαναγγελθέν τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης και το οριστικό πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση σε έναν σχετικά σύντομο χρονικό ορίζοντα. Φυσικά από την άλλη η νοσταλγία διατρέχει την σχεδιαστική ταυτότητα σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών σε μια προσπάθεια αναζήτησης έμπνευσης και επαναπροσδιορισμού της ύπαρξής τους.
Στη χαραμάδα αυτών των δύο τάσεων βρίσκονται όλα τα restomod οχήματα περασμένων δεκαετιών που έχουν υποστεί «μεταμόσχευση καρδιάς» με σύγχρονους ηλεκτροκινητήρες, αλλά και απλά καινούργια μοντέλα με ρετρό αναφορές. Βέβαια τα τελευταία πασχίζουν να βγουν από τις γραμμές παραγωγής με τις ελλείψεις σε μικροτσίπ να μεγαλώνουν ολοένα και περισσότερο τους χρόνους παράδοσης. Άρα τι μπορεί να κάνει μια εταιρεία με όρεξη και ελεύθερο χρόνο, αλλά χωρίς μικροτσίπ; Να φτιάξει ένα αυτοκίνητο που δεν τα έχει ανάγκη.
Φυσικά δεν είναι αυτός ο λόγος που η Bentley καταπιάστηκε με την αναβίωση προπολεμικών της μοντέλων, αλλά όπως και να έχει η προσπάθειά της είναι άξια θαυμασμού, ακόμα κι αν δεν πρόκειται να οδηγήσουμε κάποιο από αυτά. Το project αναβίωσης του πιο ιστορικού μοντέλου της φίρμας, η Blower ήταν μια ανέλπιστη επιτυχία, για τα δεδομένα της, και έτσι η Bentley αποφάσισε την συνέχιση του προγράμματος continuation.
Σειρά είχε η Speed Six, το αυτοκίνητο που κέρδισε σχεδόν σε όποιον αγώνα συμμετείχε την εποχή του μεσοπολέμου και για να την αναβιώσουν, οι μηχανικοί της Bentley έβγαλαν από το μουσείο της εταιρείας ένα έκθεμα και να δανειστούν μία από τις ελάχιστες Speed Six από έναν μερακλή που την έχει ακόμα σε λειτουργική κατάσταση και κατά καιρούς την τρέχει σε αγώνες. Μαζί με τα αυθεντικά blueprints και τη βοήθεια σύγχρονης 3D CAD τεχνολογίας, οι νεότερη γενιά μηχανικών έμαθε σε βάθος τα μυστικά της Speed Six και ήδη ξεκίνησε την κατασκευή του πρώτου οχήματος, από τα συνολικά 12 που θα κατασκευαστούν, ή μάλλον θα φιλοτεχνηθούν. Το πρώτο θα μείνει στην εταιρεία και δεν πωληθεί και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί σαν αμάξι δοκιμών για τα υπόλοιπα 11 που έχουν ήδη πωληθεί σε φίλους της Bentley έναντι 1,8 εκ. λιρών έκαστο.
Η απολύτως πιστή αντιγραφή της αυθεντικής Speed Six σημαίνει ότι κάτω από το μακρύ καπό της θα βρίσκεται ένας εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας με δύο καρμπυρατέρ SU και χωρητικότητα 6,25 λίτρων. Η απόδοσή του θα είναι 200 ίπποι, όσοι και των Speed Six που προορίζονταν για χρήση πίστας και όλα τα τμήματά του θα φτιαχτούν στο χέρι από την αρχή από τα καλούπια των δωρητών και από τα σχέδια.
Τη συναρμολόγηση της Speed Six Continuation έχει αναλάβει η Mulliner, το τμήμα της Bentley που καταπιάνεται με τις περίεργες παραγγελίες των πιο απαιτητικών πελατών της βρετανικής φίρμας ικανοποιόντας και τα πιο εκκεντρικά γούστα. Η πρώτη από αυτές αναμένεται να βγει στην πίστα δοκιμών στο τέλος του 2022 με τις υπόλοιπες να παίρνουν σειρά στη συνέχεια.