Τα ότι τα περισσότερα SUV εξαντλούν τις δυνατότητες που προσφέρουν τετρακίνηση και απόσταση από το έδαφος στο αντικοινωνικό καβάλημα κανενός πεζοδρομίου, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ακόμα εκείνοι οι τελευταίοι των Μοϊκανών που θα θελήσουν να λερώσουν το «τζιπ» τους. Η G-Class της Mercedes είναι ένα από τα τελευταία τετρακίνητα που προσφέρουν σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εκτός δρόμου, ακόμα κι αυτοί που την έχουν στο γκαράζ τους, σπάνια τις εκμεταλλεύονται.
Ίσως περισσότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο, η εικόνα της G-Class υποφέρει από τους αμφιβόλου αισθητικής κατόχους της και αυτό μάλλον ήθελε να διορθώσει η Brabus η οποία έχει κι αυτή ένα μερίδιο ευθύνης σε αυτό με τις εκδόσεις εκατοντάδων ίππων της G-Class. Αλλά το Brabus Crawler δεν είναι και τόσο G-Class όσο φαίνεται.
Η μάσκα, τα φώτα και γενικά το τετραγωνισμένο μπροστινό μέρος θυμίζουν την εμβληματική κοψιά του θρυλικού τετρακίνητου, όμως απλά το θυμίζουν. Το σασί των 15 συνολικά Crawler που θα φτιαχτούν είναι εντελώς πρωτότυπο. Είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και βασίζεται σε μια ιδέα που θυμίζει τα παλιά κλασικά buggies. Όμως κάτω από αυτό το πανάλαφρο σασί βρίσκονται αρκετά στοιχεία της G-Class.
Πρώτο και καλύτερο το μοτέρ της G63 AMG που έχει δεχτεί την επιπλέον φροντίδα της Brabus και από τα 4 λίτρα πήγε στα 4,5 με τους 8 κυλίνδρους να στέλνουν 888 ίππους στους 4 τροχούς του Crawler. Η ιπποδύναμη αυτή περνάει στους τροχούς με τους άξονες και τα διαφορικά της εξάτροχης G-Class, συμπεριλαμβανομένων και των portal axles που θυμίζουν Unimog. Άλλα στοιχεία που να θυμίζουν την G-Class είναι το τιμόνι και τα πίσω φώτα, όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του Crawler είναι προσανατολισμένα στην σκληρή εκτός δρόμου χρήση.
Αυτό σημαίνει ότι αντί για ένα πολυτελές σαλόνι θα βρείτε 4 μπάκετ με συνθετικό δέρμα ναυτιλιακής χρήσης κι ένα δορυφορικό GPS εγκατεστημένο στην κεντρική οθόνη των 12,5 ιντσών. Επειδή οροφή και παράθυρα δεν υπάρχουν, στον εξοπλισμό του Crawler υπάρχουν 4 κράνη από ανθρακονήματα. Προστασία από τα καιρικά φαινόμενα μπορεί να μην υπάρχει, αλλά τουλάχιστον υπάρχει από πέτρες, πτώσεις και τούμπες.
Σε ό,τι αφορά την τιμή αυτού του άκρως διασκεδαστικού οχήματος, σίγουρα η Brabus δεν στοχεύει σε όσους έχουν ήδη κάποιο Niva ή Jimny για τις εκτός δρόμου περιπέτειές τους, αν και πολύ θα το ήθελαν και οι δύο πλευρές. Με τιμή κοντά στις 800.000€ είμαστε σχεδόν σίγουροι πως και τα 15 θα βρεθούν σε κάποια όχθη του Κόλπου. Ας είναι τουλάχιστον δεν θα περάσουν τη ζωή τους σε κάποιο γκαράζ και μάλλον θα βρεθούν σκαρφαλωμένα σε κάποιον αμμόλοφο.