To Prodrive Hunter δεν φοβάται καμία κακοκαιρία

Μοιάζει με όχημα από το ράλι Paris-Dakar αλλά μπορεί να πιάσει και τον ρυθμό μιας Ferrari στην πίστα.

Η Prodrive έχει χτίσει τον δικό της μύθο στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού παίρνοντας καθημερινά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής παραδίδοντας τετράτροχα όπλα όπως τα θρυλικά Subaru Impreza με τα οποία έγραψε ιστορία o Colin McRae. Από τις πιο δύσβατες ειδικές διαδρομές, μέχρι τα σικέιν του 24ώρου αγώνα του Le Mans, η βρετανική εταιρεία έχει καταφέρει να γράψει τις δικές τις χρυσές σελίδες στον χώρο.

Η εμπειρία που έχει συσσωρεύσει μετά από τόσα χρόνια και τόσες επιτυχίες, έχει βρει τρόπους να περάσει και στην καθημερινή μετακίνηση είτε με μηχανολογικές λύσεις για άλλους κατασκευαστές, είτε παρουσιάζοντας μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής, όπως το Hunter που βλέπουμε σήμερα.    

 

 

Ο συνδυασμός supercar και αυτοκινήτου ράλι οσο οξύμωρος κι αν είναι, δεν είναι και τόσο καινοφανές project. Από τη δεκαετία του ‘80 έχουμε δει κάποιες τέτοιες απόπειρες, αλλά όλες περιορίστηκαν στο αγωνιστικό τερέν, αλλά αυτή τη φορά θα το δούμε στους δημόσιους δρόμους, έστω και σε περιορισμένη παραγωγή.

Με μια πρώτη ματιά το Hunter μοιάζει με ένα μικρό κουπέ που το έχουν τιγκάρει στα στεροειδή και η πραγματικότητα δεν απέχει πολύ από αυτό. Έχει ως βάση του το BRX Hunter T1+ που έτρεξε στο τελευταίο Dakar και έχει δεχτεί τις απαραίτητες αλλαγές που το κάνουν νόμιμο για οδήγηση στον δρόμο. Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα κρύβεται ένας V6 3,5 λίτρων της Ford και επειδή μπορεί το Hunter να έχει βάλει νερό στο κρασί του για να μπορεί να κινείται νόμιμα, ταυτόχρονα έχασε τα δεσμα των αγωνιστικών περιορισμών και αποδίδει 50 άλογα επιπλέον φτάνοντας τα 600 με τη βοήθεια δύο τούρμπο.

 

 

Ιπποδύναμη αρκετή για να στείλει το Hunter από τα 0 στα 100 χαω σε λιγότερα από 4 δεύτερα και μια τελική που φτάνει τα 300 χαω. Όλα αυτά τα κάνει φορώντας εκτός δρόμου λάστιχα 35 ιντσών και με αναρτήσεις με διαδρομές που φτάνουν 40 εκατοστά, μόνο μερικά ενδεικτικά στοιχεία των δυνατοτήτων του. Δεδομένων όμως των συνθηκών, ίσως το πιο εντυπωσιακό τεχνικό του στοιχείο είναι το ρεζερβουάρ καυσίμων που έχει κληρονομήσει από το Dakar και με χωρικότητα 480 λίτρα, χρειάζεται πάνω από 1000€ για να φουλάρει.

Όπως αναμένεται η τιμή του είναι εξόχως εξωφρενική και με τιμή που ξεπερνά τα 1,5 εκ € είναι απολύτως λογικό η παραγωγή να περιοριστεί σε μόλις 25 αυτοκίνητα με το πρώτο να έχει πουληθεί ήδη στον πρίγκιπα του Μπαχρέιν και τα υπόλοιπα 24 να αναμένονται κι αυτά για κάποια όχθη του Κόλπου.  

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved