Η Royal Enfield σβήνει 120 κεράκια με δύο νέα συλλεκτικά μοντέλα

Ένα εργοστάσιο με τόσο μεγάλη ιστορία ξέρει πώς να οργανώνει ένα καλό πάρτι γενεθλίων.

Η ιστορία της Enfield είναι ταυτισμένη με την ακμή και την παρακμή της βρετανικής αυτοκρατορίας. Είναι πάρα πολύ πιθανό ο παππούς ή ακόμα και ο προπάππους σας να πολέμησε σε κάποιον πόλεμο κρατώντας ένα τυφέκιο της Enfield. Βλέπετε οι πραγματικά ιστορικές μάρκες προϋπήρχαν της εφεύρεσης της μοτοσικλέτας. Η Royal Enfield πράγματι ακολούθησε την πορεία της βρετανικής αυτοκρατορίας και το τέλος της τη βρήκε στην Ινδία, το πετράδι της άλλοτε κραταιάς αυτοκρατορίας των 5 ηπείρων.

Έκτοτε η Royal Enfield έγινε το βασικό μέσο μετακίνησης εκατομμυρίων Ινδών μένοντας όσο πιο κλασική και αυθεντική γίνεται, όχι από κάποιο χιψτερικό καπρίτσιο, αλλά από ανάγκη. Να όμως που η ρετρολαγνεία που κεραυνοβόλησε ξαφνικά τις καταναλωτικές μας συνήθειες συνέπεσε με την εξωστρέφεια της αναδυόμενης ινδικής βιομηχανίας και εκτός από τις κλασικές Enfield Bullet του πρόσφατου παρελθόντος, οι Ινδοί φρόντισαν να κεφαλαιοποιήσουν την πλούσια κληρονομιά της Royal Enfield και να δώσουν στο κοινό πραγματικά σύγχρονες μοτοσικλέτες με τη νοσταλγία να μην περιλαμβάνει κραδασμούς, διαρροές λαδιών και χαμένες αλλαγές ταχυτήτων. 

 

 

Οι νέες δικύλινδρες μοτοσικλέτες της Royal Enfield δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα άλλα modern classics της Triumph ή της Moto Guzzi και ταυτόχρονα μοστράρουν περήφανα την ποιότητα κατασκευής τους, την ανταγωνιστική τιμή και φυσικά την ιστορία τους, μια ιστορία που κλεινει αισίως 120 χρόνια. 

Με αυτή την αφορμή η Enfield παρουσίασε δύο συλλεκτικές εκδόσεις των Interceptor και Continental GT με τον γνωστό δικύλινδρο κινητήρα των 650 κυβικών. Οι αλλαγές των συλλεκτικών εκδόσεων είναι μόνο αισθητικές, αλλά αποζημιώνουν το μάτι με το παραπάνω. Πυρήνας των δύο special μοτοσικλετών είναι το χρώμα τους, μια μεταλλική απόχρωση του μαύρου που οι Ινδοί αποκαλούν black chrome, μια καινοτομία που είχε εισάγει η Enfield πριν από 70 χρόνια στις μοτοσικλέτες που έβγαιναν από το εργοστάσιο του Chennai. 

 

 

To μαύρο μοτίβο έχει πάρει τα πάντα στο διάβα του και για πρώτη φορά η Enfield μπαίνει στη μόδα των total black μοτοσικλετών. Κινητήρας, πλαίσιο, ολόκληρες οι εξατμίσεις, στεφάνια τροχών και ακτίνες, καθρέφτες και διάφορα άλλα προστατευτικά είναι όλα κατάμαυρα και μάλιστα η ματ επιφάνειά τους κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακή την black chrome απόχρωση στο ρεζερβουάρ.

Μόνο μονότονη δεν είναι η μονοχρωμία των επετειακών Enfield, αλλά ακόμα κι αν κάποιος δεν αντέχει τόση μαυρίλα, αυτή σπάει από τα επετειακά αυτοκόλλητα των 120 χρόνων και το ειδικό χυτό μπρούτζινο σήμα της Royal Enfield στο ρεζερβουάρ και φυσικά τον αύξοντα αριθμό της κάθε μίας από τις 120 μηχανές που θα κατασκευαστούν για να γιορτάσουν τα 120 χρόνια της εταιρείας. Χρόνια πολλά Royal Enfield και καλά χιλιόμετρα.

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved