Η νέα δίλιτρη τετρακύλινδρη Mercedes SL 43 AMG μόνο ανέκδοτο δεν είναι

Ίσως τελικά το downsizing να μην είναι και τόσο καλή ιδέα.

Όσο περίεργο κι αν φαίνεται για μια εταιρεία που είναι ταυτισμένη με τα πολυτελή τετράθυρα αυτοκίνητα, η SL είναι η μακροβιότερη σειρά της Mercedes. Από την Gullwing με τη φίνα σιλουέτα, μέχρι τις 12κύλινδρες 600άρες, η SL ήταν πάντα η βιτρίνα των Γερμανών, όταν δεν ήθελαν να κάνουν τεχνολογική επίδειξη με την S Class. Όπως είναι λογικό κάτω από μακρύ καπό της φωλιάζουν διαχρονικά τα πιο premium μοτέρ της φίρμας, ακόμα κι αν τα ήθη των εποχών έχουν κάνει τους πάλαι ποτέ μυθικούς V12 κινητήρες είδος υπό εξαφάνιση. 

Το downsizing προχωρά ακάθεκτο, μέχρι την τελική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης. Εκεί που είχαμε 12 κυλίνδρους τώρα έχουμε 8, εκεί που είχαμε 8 έχουμε 6 κι εκεί που είχαμε 6 έχουμε 4. «Μα τετρακύλινδρη SL;» θα αναρωτηθεί με οργή ο πιουρίστας για να λάβει την απάντηση από τη Mercedes, «Φυσικά και μάλιστα σε έκδοση ΑΜG»  

 

 

Τώρα ένα τετρακύλινδρο roadster στους περισσότερους μπορεί να φέρνει στο μυαλό ένα Mazda MX-5, όμως ο αριθμός των κυλίνδρων δεν πρέπει να αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνείας, εδώ έχουμε να κάνουμε με μια αυθεντική SL. 

Η βασική AMG έκδοση της SL θα έχει το συνοδευτικό 43 που πλέον δεν έχει καμία σχέση με τον κυβισμό της έκδοσης και με τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού τούρμπο θα αποδίδει 390 ίππους οι οποίοι θα αυξάνονται στους 410 με τη βοήθεια ενός ήπιου υβριδικού συστήματος. 

Η «μικρή» SL δεν θα διαθέτει την τετρακίνηση των «μεγάλων» αδελφών της και θα διατίθεται σε αμιγώς πισωκίνητη έκδοση κάτι που ίσως την κάνει και λίγο πιο διασκεδαστική στον δρόμο σε συνδυασμό με το μικρότερο βάρος και το καλύτερο ζύγισμα σε σχέση με της 55 και 63 που έχουν V8 κινητήρα μεταξύ καμπίνας επιβατών και μπροστά άξονα. 

 

 

Το συγκεκριμένο τετρακίλυνδρο μοτέρ θα το δούμε και σε άλλα μοντέλα με σήμα το αστέρι, από την C43 AMG μέχρι ένα εντελώς νέο τετράθυρο GT σε σχήμα κουπέ. To πόσο ακριβώς θα κοστίζει η μικρή SL δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό, την αναμένουμε στα τέλη του επόμενου μήνα, αλλά δυστυχώς δεν θα είναι στα ίδια επίπεδα με ένα MX-5. Παρά τη μικρή της «καρδιά» θα παραμείνει ένα όνειρο θερινής νυκτός για τους περισσότερους, αλλά ίσως έρθει λίγο πιο κοντά για κάποιους που τη γλυκοκοίταζαν αλλά δίσταζαν να κάνουν το μεγάλο βήμα.

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved