Ανάλογα με την ηλικία του καθενός οι μνήμη που έχει για τον αδικοχαμένο Σκωτσέζο πρωταθλητή χωρίζεται σε αυτούς που τον θυμούνται να «ισιώνει» κροκάλες στις ειδικές διαδρομές του ράλι Ακρόπολις και σε αυτούς που «έλιωσαν» χειριστήρια και τιμονιέρες στο video game με το όνομά του. Και οι δύο κατηγορίες όμως έχουν ταυτίσει τον Colin McRae με τα μπλε Subaru Impreza, μια ταύτιση που ανέβασε το status της Ιαπωνικής εταιρείας σε επίπεδα γερμανικών premium brands. Αλλά ο flying Scotsman δεν έτρεξε μόνο με Subaru.
Με τη μεταγραφή του στη Ford έδωσε και πάλι την παλιά αίγλη στην εταιρεία με το μπλε οβάλ και μπορεί να μην κέρδισε κάποιον τίτλο με το Focus WRC, αλλά κατάφερε να φτάσει πολύ κοντά σε αυτόν αν και ένα εντυπωσιακό ατύχημα με έξοδο στο ζόρικο ράλι Βρετανίας έκοψε τα φτερά του Colin McRae. Παρά την τούμπα που παραμόρφωσε αρκετά το αμάξωμα, οι μηχανικοί της Ford κατάφεραν να το ανακατασκευάσουν και να τρέξει σε μερικούς αγώνες για το WRC του 2002, όμως δεν ήταν πια ανταγωνιστικό. Με τον ίδιο αριθμό κυκλοφορία συνέχισε μια δεύτερη καριέρα στο εθνικό πρωτάθλημα ράλι της Μεγάλης Βρετανίας.
Με το τέλος και της δεύτερης νιότης του, το Ford Focus WRC του Colin McRae βάφτηκε και πάλι στα πολεμικά χρώματα του 2001, με το χαρακτηριστικό μοτίβο του Martini Racing, ένα από τα πιο όμορφα αγωνιστικά στυλ όλων των εποχών, ενώ αποκαταστάθηκαν ακόμα και τα αυτοκόλλητα στις πόρτες με τους αριθμούς συμμετοχής και τα σήματα του ράλι Ακρόπολις, το πρώτο ράλι που κέρδισε το συγκεκριμένο Ford Focus WRC.
Αυτή τη στιγμή δημοπρατείται από τη Silverstone Auctions και οι εκτιμήσεις το θέλουν να ξεπερνά τις 400.000 λίρες. Οι πληροφορίες από τη δημοπρασία λένε ότι είναι ένα πολύ ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, παρά το αγωνιστικό του DNA και σε συνδυασμό με το ότι είναι κανονικά ταξινομημένο και με βρετανικές πινακίδες κυκλοφορίες, έχει τη δυνατότητα να κυκλοφορεί ακόμα και σε δημόσιους δρόμους…