O Steve McQueen δεν θα αντιπροσώπευε το cool αν ήταν ένας ακόμα ηθοποιός με αγάπη για τις μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα, για την ακρίβεια ήταν το ακριβώς αντίθετο. Από νεαρή ηλικία έτρεχε σε αγώνες και ήταν τόσο καλός που τα κέρδη του του χρηματοδότησαν τα μαθήματα υποκριτικής και κατάφερε να γίνει τελικά ηθοποιός.
Όταν κατέκτησε το Hollywood δεν ξέχασε τις αγωνιστικές του καταβολές για να γίνει ένας ακόμα βαρετός συλλέκτης με δεκάδες μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα τα οποία σπάνια βλέπει ο ήλιος, αλλά συνέχισε να ικανοποιεί το πάθος του μέσω του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ειδικά στους αγώνες εκτός δρόμου η καριέρα του δεν ήταν καθόλου αμελητέα και μια από τις πιο άξιες «συμπρωταγωνίστριές» του σε αυτή την παράλληλη καριέρα ήταν η Metisse Desert Racer.
Metisse στα γαλλικά σημαίνει μιγάδα και αντιπροσωπεύει το όραμα των αδερφών Rickman στις μοτοσικλέτες. Η μικτή καταγωγή των μοτοσικλετών τους σήμαινε ότι γύρω από μια σειρά από κινητήρες μοτοσικλετών, έφτιαχναν το δικό τους ελαφρύ σωληνωτό πλαίσιο και έτσι έστηναν τις πιο ανταγωνιστικές μηχανές για εκτός δρόμου αγώνες.
Η Metisse Mk3 είναι ίσως το πιο διάσημο μοντέλο τους. Είναι μια από τις πιο επιδραστικές εκτός δρόμου μοτοσικλέτες όλων των εποχών και όλα τα νεορετρό scrambler που βλέπουμε σήμερα στους δρόμους έχουν αυτή σαν σημείο αναφοράς. Ο ίδιος ο Steve McQueen τη χαρακτήρισε ως την καλύτερη μοτοσικλέτα που έχει οδηγήσει και δεν έχουμε καμία διάθεση να θεωρήσουμε υπερβολική αυτή του τη δήλωση.
Και επειδή μια τόσο υπέροχη μοτοσικλέτα είναι κρίμα να μην την απολαύσουν και οι νεότερες γενιές, αποφασίστηκε η αναγέννησή της. Σαν βάση χρησιμοποιήθηκε μια αυθεντική Metisse Mk3 και αφού λύθηκε εντελώς μέχρι την τελευταία βίδα, φτιάχτηκε από την αρχή ένα πρωτότυπο. Σαν καρδιά του project χρησιμοποιήθηκαν πλήρως ανακατασκευασμένοι κινητήρες εποχής της Triumph και σαν μία παραπάνω δικλείδα ασφαλείας για το πόσο αυθεντικό θα είναι το αποτέλεσμα, επιστρατεύτηκε ο Chad McQueen, γιος του Steve, ως σύμβουλος.