Η Bimota ΚΒ4 δείχνει ότι οι εξωτικές μοτοσικλέτες είναι μια ιταλική υπόθεση

Με μια ιαπωνική «καρδιά» και επαναστατικές λύσεις, η νέα Bimota ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον.

Πώς μπορεί μια μικρή βιοτεχνία, γιατί με τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί βιομηχανία, σε μια γωνιά της Ιταλίας να γεννά το φθόνο μεγάλων κατασκευαστών; Η ιστορία της Bimota έχει περάσει από χίλια κύματα, χρεοκοπίες, παταγώδεις αποτυχίες σαν τη V-Due, αμφιλεγόμενες δημιουργίες που ήταν μπροστά από την εποχή τους σαν την Tesi, αλλά και δίτροχα αριστουργήματα που αποδεικνύουν ότι το πάθος και η ευρηματικότητα μπορούν να αντικαταστήσουν επάξια ακόμα και το πιο μπατζεταρισμένο R&D.

 

 

Η KB4 παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στην τελευταία έκθεση EICMA το 2019 και στη φετινή παρουσίασαν το μοντέλο παραγωγής, σε δύο διαφορετικές εκδόσεις μάλιστα. Σε αντίθεση με την τελευταία Tesi που φοράει τον κτηνώδη κινητήρα της Kawasaki H2 με τον υπερσυμπιεστή και τους 230 ίππους, για τη νέα του μοτοσικλέτα κινήθηκαν λίγο πιο συντηρητικά στην επιλογή κινητήρα. Σε όλα τα υπόλοιπα όμως έμειναν πιστοί, ευτυχώς, στην παράδοση της καινοτομίας.

 

 

Ως βάση επιλέχθηκε ο χιλιάρης της  ΖΧ1000SX, επίσης από την Kawasaki η οποία είναι πλέον στενός συνεργάτης της Bimota. Ο touring χαρακτηριστικών κινητήρας έχει ντυθεί με τα πιο εξωτικά περιφερειακά από τους Ιταλούς οι οποίοι δημιούργησαν την απόλυτη σπορ μοτοσικλέτα που κάνει τα πάντα. Το πλαίσιο είναι ένα κλασικό ιταλικό χωροδικτύωμα σε κόκκινο χρώμα, το οποίο δεν είναι εμφανές γιατί κάτι άλλο κλέβει την παράσταση.

 

 

Το πλήρως ανθρακονημάτινο κοστούμι κρύβει δύο τεράστιους αυλούς αέρα οι οποίο διατρέχουν σχεδόν το σύνολο της σιλουέτας της KB4. Ο λόγος είναι ότι το ψυγείο δεν βρίσκεται στη μετώπη, αλλά στο πίσω μέρος κάτω από τη σέλα, περίπου όπως στο Benelli Tornado, αλλά πολύ πιο νοικοκυρεμένα. Η παράξενη αυτή τοποθέτηση επέτρεψε στους Ιταλούς να μειώσουν κατά πολύ το μεταξόνιο της μοτοσικλέτας, δίνοντας πιο «κοφτερή» απόκριση στον χειρισμό της. Ταυτόχρονα μπόρεσαν έτσι να βάλουν ένα μακρύτερο ψαλίδι, το ομορφότερο κατά την ταπεινή μας γνώμη που έχουμε δει με τα εμφανή σημάδια της CNC κατεργασίας. 

 

 

Και δύο εκδόσεις έχουν νεορετρό στοιχεία, ο στρογγυλός προβολέας μαρτυρά τις προθέσεις αυτές, αλλά ειδικά η έκδοση KB4 RC, δηλαδή Race Café, το πάει λίγο πιο μακριά το νεορετρό παιχνίδι με την ημίγυμνη εμφάνιση, το χρωμιομένο στεφάνι του προβολέα και το καφέ δέρμα στη σέλα.  



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved