Η θέα μιας λευκής Testarossa δεν μπορεί να θυμίζει τίποτα άλλο εκτός το θρυλικό Miami Vice στους παλιότερους και για να το μάθουν οι νεότεροι έπρεπε να γίνει ένα σωστο restomod του αυτοκινήτου που συμπυκνώνει όλα όσα αντιπροσωπεύουν τα ‘80s, η υπερβολή και η αισθητική τους.
Το θεάρεστο έργο ανέλαβαν οι Ελβετοί αρτίστες της Officine Fioravanti αναβαθμίζοντας τη 30+ ετών Ferrari σε όλους του τομείς καθιστώντας τη ένα supercar που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους απογόνους της, ναι ακόμα και στην ιπποδύναμη.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, την άφησαν σχεδόν απείραχτη, μιας και η κοφτερή αισθητική της Testarossa θεωρήθηκε, και πολύ σωστά, τόσο iconic που δεν χωράει δραστικές αλλαγές. Η μοναδική εμφανής αλλαγή είναι οι ζάντες που μεγάλωσαν ελαφρά για να χωρέσουν τα μεγαλύτερα φρένα και να βελτιώσουν το κράτημα της πολύ πιο δυνατής Testarossa.
Μιλώντας για δύναμη, ο 12 κύλινδρος boxer, V 180° αν προτιμάτε, δέχθηκε ένα μεγάλης έκτασης rebuild με αντικατάσταση όλων των κινούμενων μηχανικών μερών με νέα ελαφρύτερα. Αυτό μεταφράζεται σε στροφάρισμα μέχρι τις 9000 σαλ και αύξηση της ιπποδύναμης από τα 385, στα 503 άλογα. Φυσικά υπάρχει και ένα εντελώς ελέυθερο σύστημα εξάτμισης για να ακούγεται όπως πρέπει η Testarossa που φτάνει τα 320 χαω τελικής. Κι επειδή είναι νομότυποι Ελβετοί από πίσω της, έχει και μια ελεγχόμενη βαλβίδα για να περνάει ήσυχα από κατοικημένες περιοχές.
Στις υπόλοιπες αλλαγές που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά είναι τα φρένα με ABS της Brembo, το 12 σταδίων traction control, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση της Ohlins κι ένα σύστημα που ανασηκώνει το πρόσθιο μέρος για να περνάει άφοβα από σαμαράκια και κακοτεχνίες.
Στο εσωτερικό δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μη χαθεί ίχνος από τον αυθεντικό αέρα της δεκαετίας του ‘80. Έτσι αποφεύχθηκε κάθε χρήση ανθρακονήματος ή οποιουδήποτε άλλου σύγχρονου υλικού. Οι πλαστικοί διακόπτες αντικαταστάθηκαν με αλουμινένιους και το κλασικό κινητό τηλέφωνο παρέχει συνδεσιμότητα μέσω bluetooth με τα σύγχρονα smartphone.
Η τιμή αυτής της υπέροχης λευκής Testarossa δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα, αλλά η ελβετική της καταγωγή και η δουλειά που έχει γίνει μας δίνει για μια ιδέα που θα ξεπερνά κατά πολύ τις σύγχρονες Ferrari.