Ένας James Bond που δεν έχει τελευταίας τεχνολογίας αυτοκίνητο; Να κι ένα τελευταίο κάστρο που δεν είχε καταφέρει να ρίξει ο Daniel Craig στις προηγούμενες ταινίες του και το κρατούσε για το τέλος. Μπορεί η μανιέρα της DB5 που περιμένει να παραδώσει τη σκυτάλη σε κάποια πιο σύγχρονη να τέθηκε και πάλι στην υπηρεσία το No Time to Die, όμως κάθε άλλο παρά σύγχρονη μπορεί να θεωρηθεί η V8 Vantage που έχουμε δει και στο Living Daylights.
Ο τελευταίος Bond του Daniel Craig είναι πιο ανθρώπινος από ποτέ και η υποβάθμιση του ρόλου του αυτοκινήτου του εντάσσεται σε αυτό το πλαίσιο. Ταυτόχρονα έδωσε την ευκαιρία στους «κακούς» να αναβαθμίσουν το δικό τους οπλοστάσιο. Στην εναρκτήρια σκηνή είδαμε μια Maserati Quattroporte από τα 90s να προσπαθεί να τον σκοτώσει πάνω σε μια παλιά πέτρινη γέφυρα. Ένας μάλλον άδοξος τρόπος για να πεθάνει ο James Bond, ακόμα και αν έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση, αν και ήταν μια καλή ευκαιρία να θυμηθούμε ένα από τα πιο cool sedan όλων των εποχών. Σαφής η σύνδεση με την επίσης τετράθυρη 425i Biturbo που οδηγούσε Franz Sanchez στο License to Kill. Αν οι κλασικές Maserati γίνουν το επίσημο villain car, οι επόμενοι Bond θα έχουν σοβαρό πρόβλημα εικόνας.
Οι μοτοσικλέτες δεν περιορίστηκαν στον ρόλο του κομπάρσου και η Triumph δεν περιορίστηκε σε μια απλή τοποθέτηση προϊόντος. Μια από τις έξοχες Scrambler, είδαμε και μια ειδική Bond έκδοση, έγινε από όπλο καταδιώξης, όχημα διαφυγής για τον άοπλο James Bond. Μόνο και μόνο για τη σκηνή με το άλμα θανάτου πάνω από τα τείχη, αξίζει μια θέση στο πάνθεον των καλύτερων μηχανοκίνητων σκηνών στην ιστορία του κινηματογράφου.
Το νέο Land Rover Defender βρίσκεται εδώ και περίπου ένα χρόνο στους δρόμους και μπορεί να αντιμετωπίζεται με καχυποψία από τους λάτρεις των παλιών καλών Defender και Land Rover Series, όμως ούτε αυτό περιορίστηκε στον ρόλο μιας άοσμης και στημένης τοποθέτησης προϊόντος. Έστω και στο ελεγχόμενο περιβάλλον των γυρισμάτων, με ειδικό εξοπλισμό και επαγγελματίες οδηγούς, το φρέσκο Defender έδειξε ότι δικαιώς φέρει το όνομά του. Η σκηνή με τα «ιπτάμενα» Defender είναι σκέτη ποίηση και το πώς καταστρέφονται διαδοχικά το ένα μετά το άλλο, είναι η μοναδική σύνδεση με την παραδοσιακή σχέση του James Bond με τα αυτοκίνητα.
Το μεγάλο ερώτημα γύρω από τα αυτοκίνητα, γιατί σίγουρα η ταινία άφησε πολλά περισσότερα, είναι γιατί επιλέχθηκε η V8 Vantage του ‘77 να παίξει στη θέση μιας σύγχρονης Aston Martin. Αν εξαιρέσει κάποιος την 750i του Pierce Brosnan, κρατάει δικαίως τον τίτλο του πιο βαρετού Bond car. Μπορεί να μοιάζει πιο γοητευτική με το πέρασμα των χρόνων από τότε που την οδηγούσε ο Timothy Dalton, όμως αυτό δεν τη σώζει. Μια Vantage V600 από τα 90s ίσως ταίριαζε περισσότερο με την ατμόσφαιρα της ταινίας, και σίγουρα θα έκανε εκπληκτικό ντουέτο καταδίωξης με μια ακόμα Quattroporte.
Την απάντηση έρχεται να δώσει αυτή ακριβώς η σύνδεση με τον Timothy Dalton. Χρονικά οι ταινίες του Dalton συνέπεσαν με το τέλος του Ψυχρού Πολέμου. Για αρκετά χρόνια πολλοί ήταν αυτοί που υποστήριζαν ότι ο κύκλος του Bond είχε κλείσει και δεν είχε κανένα νόημα να συνεχιστεί το franchise. Το Golden Eye έφερε τον 007 σε έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο από αυτόν που ζούσε ο Ian Fleming. Μια παρόμοια ανάγκη υπάρχει και τώρα στη μετά-Craig εποχή, μετά τη V8 Vantage έρχεται ένας εντελώς διαφορετικός Bond...