Μακάρι να ήμασταν και πάλι παιδιά για να παίξουμε με αυτή την Aston Martin

Αυτή η DB5 μπορεί να είναι παιδικό παιχνίδι, όμως είναι εφοδιασμένη με όλα τα gadget του James Bond από το Q Branch.

O 007 μπορεί να έχει φτάσει πολλές κοντά στη συνταξιοδότηση για τα μάτια κάποιου Bond girl και να προχωρήσει στη δημιουργία οικογένειας, όμως τελικά δεν αφήνει με τίποτα πίσω του την εργένικη ζωή του μυστικού πράκτορα και την υπηρεσία στο στέμμα. Στο πολύ υποθετικό σενάριο όμως που θα ήθελε τον James Bond να αποσύρεται σε κάποια αγροικία και να κάνει οικογένεια, αυτή η Aston Martin θα ήταν σίγουρα το αγαπημένο παιχνίδι του γιου του.

 

 

Εδώ βλέπουμε μια DB5 Vantage, την ανοιχτή έκδοση του πιο διάσημου Bond car σε κλίμακα 2 προς 3. Είναι η εξέλιξη της πρώτης Aston Martin σε παιχνίδι που έβγαλε πριν από περίπου ένα χρόνο η London’s Little Car Company, και πιστέψτε μας είναι πάρα πολύ εξελιγμένη.

Από εκεί που ήταν μια απλή ρέπλικα έχει γίνει ένα κανονικό Bond car υπό κλίμακα και ξεκινώντας από τον κινητήρα, ο ηλεκτροκινητήρας της αποδίδει πλέον 22 ίππους.  Η τελική της αγγίζει τα 75 χαω και η αυτονομία της τα 130, καθόλου άσχημα για ένα παιδικό παιχνίδι.

 

 

Στη συνέχεια ανέλαβε δράση το Q branch και πρόσθεσε όσα περισσότερα καλούδια μπόρεσε να βάλει από αυτά που έχουμε δει στο Goldfinger. Πίσω από τα φώτα βρίσκονται μυδραλιοβόλα που βγάζουν ήχους και λάμψεις, ευτυχώς όχι και σφαίρες. Από τις ψεύτικες εξατμίσεις βγαίνει πραγματικό προπέτασμα καπνού και το skid mode υπόσχεται διασκεδαστικές στιγμές πλαγιολίσθησης.

Παρούσες είναι οι κυλιόμενες πινακίδες κυκλοφορίες της DB5 του James Bond αλλάζοντας κατά βούληση τη χώρα καταγωγής τους. Το εσωτερικό είναι κι αυτό όσο πιο πιστό γίνεται με τις ενδείξεις των οργάνων να δείχνουν τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας και την γενικότερη υγεία της όπως τη θερμοκρασία. 

 

 

Για να βγει όλη αυτή η δύναμη με ασφάλεια στον δρόμο για τους επίδοξους 007, έχουν επιστρατευτεί μηχανικά μέρη από κανονικά αυτοκίνητα. Η ανάρτηση προέρχεται από την Bilstein και τα φρένα από την Brembo, ενώ η δύναμη περνάει τελικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Μήπως ζηλέψατε;  

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved