Δεν είναι και λίγο πράγμα για ένα μη ευρωπαϊκό αυτοκίνητο που δεν έχει κυκλοφορήσει ποτέ στους δρόμους μας να έχει καταφέρει να χτίσει έναν μύθο σαν του Nissan GT-R. Ας είναι καλά η κουλτούρα των video games και του Fast & Furious που μας έκαναν γνωστό αυτό το ιαπωνικό αυτοκίνητο που κοιτάει στα μάτια τα ευρωπαϊκά supercars σαν λύκος με προβιά.
Στην τελευταία του γενιά, μπορεί να έχει χάσει την κλασική τετράγωνη αισθητική κουτιού, όμως παραμένει η ναυαρχίδα των ιαπωνικών γρήγορων αυτοκινήτων και η μακρά περίοδος παραγωγής το επιβεβαιώνει. Ανάμεσα στις φήμες για την επόμενη γενιά και το αν θα είναι υβριδική ή ηλεκτρική, η Nissan παρουσιάζει μια ακόμα έκδοση του GT-R δίνοντας παράταση στην αγωνία.
Η έκδοση T-Spec τοποθετείται λίγο κάτω από την κορυφή της γκάμας των GT-R, λίγο κάτω από την εξωτική έκδοση Nismo. Όπου Τ σημαίνει Track και η διάθεση του GT-R T-Spec είναι αγωνιστική καθώς έχει δανειστεί πολλά στοιχεία από την έκδοση Nismo. Τα φρένα είναι κεραμικά, και οι ζάντες μαγνησίου. Το ανθρακονημάτινο bodykit είναι επιθετικό και λειτουργικό και κατάγεται κι αυτό από την έκδοση Nismo, ενώ κάτω από το καπό δεν υπάρχουν αλλαγές. Αυτό σημαίνει ότι οι 565 ίπποι του V6 κινητήρα, σε συνεργασία με το 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και την τετρακίνηση, θα έχουν να δουλέψουν με ένα πιο επιθετικό στήσιμο που θα προσφέρει οδηγική απόλαυση στον οδηγό, παρά τα σχεδόν 15 χρόνια που το βαραίνουν.
Οι υπόλοιπες αλλαγές είναι μόνο εμφάνισης, με μια νοσταλγική διάθεση από τη Nissan, στην προσπάθειά της να ενιχύσει τον μύθο του GT-R. Το T-Spec θα διατεθεί σε δύο αποκλειστικούς χρωματικούς συνδυασμούς που είχαμε δει το R34 και ήταν και τότε περιορισμένης παραγωγής. Το πρώτο χρώμα είναι το Midnight Purple III, το οποίο ανάλογα με τον εξωτερικό φωτισμό μοιάζει, εκτός από μωβ, πράσινο ή μαύρο, θυμίζοντας τις βαφές «χαμαιλέων» των 90s. Από την ίδια δεκαετία είναι και το άλλο χρώμα, το Millenium Jade, το οποίο μας θυμίζει την εποχή εκείνη που φοβόμασταν ότι το 2000 θα μας καταστρέψει τους υπολογιστές.
Η T-Spec έκδοση του Nissan GT-R μπορεί να έβαλε για λίγο στον πάγο τα σενάρια για την επόμενη γενιά, όμως τα ερωτήματα επανέρχονται. Οι μηχανικοί της Nissan πιστεύουν πως η υπάρχουσα γενιά έχει ακόμα περιθώρια βελτίωσης και το μόνο που χρειάζεται για να συνεχίσει μερικά χρόνια ακόμα, είναι ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που θα επιτρέψει στον Godzilla να περάσει τον σκόπελο των ολοένα και πιο αυστηρών κανονισμών καυσαερίων. Για να δούμε αν θα κάνουν το θαύμα τους.