Η Mercedes G Class έχει γράψει τη δική της ιστορία στον χώρο της αυτοκίνησης, από τα πεδία των μαχών και τη μεταφορά φασολάδας σε απομακρυσμένα φυλάκια του Ανατολικού Αιγαίου, μέχρι τα παχιά κόκκινα χαλιά του Hollywood, δεν έχει υπάρξει άλλο παρόμοιο παντός εδάφους και πάσης περίστασης όχημα. Έχει καταφέρει να διατηρήσει αναλλοίωτο τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, με τις απολύτως απαραίτητες προσαρμογές στις ανάγκες του σήμερα, για μισό αιώνα και το Concept EQG υπόσχεται να κλείσει την εκατονταετία.
Μπορεί να είναι ακόμα concept car, αλλά όπως έχουμε δει στο πρόσφατο παρελθόν με αντίστοιχα EQ concepts, η Mercedes τα βγάζει σχεδόν αμέσως στη παραγωγή με ελάχιστες αισθητικές παρεμβάσεις. Έτσι κι αλλιώς εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα εντελώς νέο μοντέλο, αλλά με τη γνωστή G Class η οποία περνάει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν την EQG να χρησιμοποιεί παρόμοιο σύστημα ηλεκτροκίνησης με τις EQS και EQE, κάτι που αυξάνει ακόμα περισσότερο τις ήδη υψηλές πιθανότητες παραγωγής της. Η συνεχής παρουσίαση ηλεκτρικών μοντέλων, παραγωγής και concept, από τη γερμανική εταιρεία, επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για εξηλεκτρισμό της γκάμας της μέχρι το 2030, ένα φιλόδοξο πρόγραμμα που θα υλοποιηθεί με τη βοήθεια ενός μυθικού επενδυτικού πακέτου 64 δις Ευρώ.
H ιδέα για μια ηλεκτρική G Class ανήκει στον Arnold Schwarzenegger. Το 2018, όταν και παρουσιάστηκε η τελευταία της γενιά με τον δημοφιλή ηθοποιό να βάζει τον σπόρο της ιδέας στον διευθύνοντα σύμβουλο της Mercedes, Dieter Zetsche. Αν κρίνουμε από την επιτυχία που γνώρισε το Hummer μετά από την απαίτηση του Arnie να του φτιάξουν μια πολιτική έκδοση του στρατιωτικού οχήματος, είναι σχεδόν σίγουρο ότι και η EQG θα αποδειχθεί τεράστια εμπορική επιτυχία.