To Audi RS Q E-Tron σκοπεύει να γίνει το πρώτο ηλεκτροκίνητο που θα κατακτήσει το Dakar

Αν το καταφέρουν και αυτό, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για το ορατό τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης. 

Η Audi είναι ίσως η εταιρία που έχει ταυτιστεί με τις περισσότερες επαναστατικές ιδέες από τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού που βρήκαν γρήγορα το δρόμο τους στα αυτοκίνητα παραγωγής. Η τετρακίνηση και το σύστημα Quattro και η υβριδική τεχνολογία στους αγώνες αντοχής είναι μερικές από τις παράξενες ιδέες που έγιναν κανόνας και τώρα ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα. 

 

 

Ο αγώνας Παρίσι Ντακάρ είναι η απόλυτη δοκιμασία για ανθρώπους και μηχανές κατά την οποία δουλεύουν κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες για ημέρες προσπαθώντας να ξεπεράσουν εαυτό και προδιαγραφές. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να δοκιμάσεις την αντοχή μιας επαναστατικής ιδέας από μια μια συμμετοχή σε αυτόν τον αγώνα και ήρθε η ώρα της ηλεκτροκίνησης να ανακαλύψει τα όριά της.

Ο μεγαλύτερος ανασταλτικό παράγοντας για να προχωρήσει κάποιος στην ηλεκτροκίνηση είναι ίσως η αυτονομία, μαζί με τη διαδικασία της φόρτισης. Σε έναν αγώνα στην έρημο είναι προφανές ότι δεν θα μπορούν να σταματούν και να φορτίζουν τα οχήματά τους, άρα έπρεπε να βρεθεί μια ρεαλιστική λύση. Το Audi RS Q E-Tron είναι μεν ηλεκτροκίνητο, αλλά διαθέτει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτός θα παίζει τον ρόλο της γεννήτριας με αποκλειστικό σκοπό να παράγει ρεύμα για τις μπαταρίες και δεν έχει καμία άλλη σχέση με την κίνησή του.

 

 

Ανάμεσα από τους δύο άξονες βρίσκονται δύο ηλεκτρικοί κινητήρες συνολικής απόδοσης 670 ίππων, οι οποίοι προέρχονται από το μονοθέσιο της Audi στην Formula E. Αυτή τη στιγμή το πρωτότυπο βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών και οι Γερμανοί ευελπιστούν να λάβουν μέρος στον αγώνα του 2022. Ακόμα κι αν δεν κερδίσουν, ακόμα κι αν απλά τερματίσουν θα έχει γίνει ένα μεγάλο βήμα εξέλιξης στην ηλεκτροκίνηση.

 

 

Μπορεί η προσθήκη βενζινοκινητήρα να μοιάζει οξύμωρη, αλλά δεν είναι. Χωρίς συμμετοχή στη μετάδοση της κίνησης, ως γεννήτρια θα καταναλώνει πολύ λιγότερο καύσιμο. Επίσης αυτή η νέα μορφή υβριδικής τεχνολογίας μπορεί να εφαρμοστεί στο μέλλον σε αυτοκίνητα που θα λειτουργούν εντός πόλης χωρίς εκπομπές ρύπων και ταυτόχρονα να έχουν επαρκή αυτονομία για ένα μεγάλο ταξίδι.

 

 

Τώρα το μόνο που μένει είναι να αποδειχθεί η αξιοπιστία ενός τέτοιου συστήματος. Αν τα καταφέρει για δύο εβδομάδες στην έρημο και φτάσει μέχρι το Ντακάρ, τότε θα αντέξει και στην Κηφισίας πάνω-κάτω κάθε μέρα. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved