Ένας πρώην μηχανικός της BMW, ο Stephan Klein, αποφάσισε να βάλει τέλος στα αστεία με τα ιπτάμενα αυτοκίνητα που όλο τα περιμένουμε και ποτέ δεν έρχονται. Μετά από 40 ώρες δοκιμαστικών πτήσεων, απότομων ελιγμών και μέγιστο ύψος πτήσης τα 8.200 πόδια, το AirCar έκανε μια ολοκληρωμένη πτήση και είναι έτοιμο για το επόμενο βήμα.
Η Klein Vision έχει πάρει στα σοβαρά το ζήτημα και παρά το ότι το AirCar είναι ακόμα στο στάδιο του πρωτότυπου, το αισθητικό αποτέλεσμα είναι μάλλον συμπαθητικό. Με κλειστά τα φτερά, και σε λειτουργία αυτοκινήτου, μοιάζει με κάποιο νέο μοντέλο της Bugatti. Η επιτυχία του πρωτότυπου έλυσε τις όποιες παιδικές ασθένειες αξιοπιστίας και το θέμα τώρα είναι να γίνει ταχύτερο.
Ο Stephan Klein τώρα σχεδιάζει το AirCar 2 που θα είναι πιο κοντά στο μοντέλο παραγωγής και θα είναι βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Ο νέος κινητήρας θα είναι ισχύος 300 ίππων κάτι που θα επιτρέψει στο ιπτάμενο αυτοκίνητο να πετάει με ταχύτητα 300 χαω με αυτονομία 1000 χλμ. Οι δοκιμές θα συνεχίσουν σε εξαντλητικούς ρυθμούς γιατί ένα ιπτάμενο όχημα δεν έχει κανένα περιθώριο αποτυχίας και βλάβης εν ώρα πτήσης.
Σύμφωνα με τον Klein το δύσκολο δεν είναι να φτιάξεις ένα ιπτάμενο αυτοκίνητο, αλλά ένα ιπτάμενο αυτοκίνητο που πετάει συνέχεια από το ένα αεροδρόμιο στο άλλο απροβλημάτιστα. Αυτός είναι και ο λόγος που το AirCar θα επικεντρωθεί στο να πάρει την πιστοποίηση EASA CS-23 από την Ευρωπαϊκή Ένωση που αφορά τα μικρά αεροπλάνα. Αυτή η πιστοποίηση θα είναι και το διαβατήριο για τη μαζική παραγωγή του ιπτάμενου αυτοκινήτου.