Αυτό που βλέπετε δεν είναι μια ακόμα EV μετατροπή σε στυλ restomod του «τρομακτικού» Audi Quattro, αλλά ένα homage στον θρύλο του 40 χρόνια μετά την πιο απίστευτη ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τo E-Legend EL1 αντλεί έμπνευση απο την τετράγωνη μπρουταλιστική αισθητική του παλιού Quattro και μας επανασυστήνεται ως μοντέρνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων.
Πίσω από το αφιερωματικό εγχείρημα βρίσκεται η γερμανική E-Legend, ένα μικρός κατασκευαστής ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων με μεγάλο όραμα. Για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της βαριάς κληρονομιάς που καλείται να διαχειριστεί, ως κινητήρια μονάδα επιλέχθηκε αυτή της Taycan. Με 800V και 90 kWh, τα οποία μεταφράζονται σε 805 άλογα μετακινούν πολύ σβέλτα το βάρους 1600 κιλών EL1. To 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 255 χαω.
Υπο κανονικές συνθήκες οδήγησης η αυτονομία των μπαταριών φτάνει τα περίπου 400 χλμ, αν όμως ο οδηγός έχει βαρύ πόδι και επιθυμεί να αξιοποιήσει τη λειτουργία Sport Plus Mode τότε η αυτονομία αρκεί για δύο και κάτι γύρους στη φημισμένη Πράσινη Κόλαση του Nürburgring. Μια αξιοπρεπής επίδοση από τη στιγμή που όποιος κάτσει πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού Audi Quattro θα έχει την ευκαιρία σε αυτούς τους δύο γύρους να ταπεινώσει πολλά εξωτικά hypercars με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το αγωνιστικό DNA του προγόνου διαχέεται και κάτω από την εμφάνισή του με μια εξεζητημένη αρχιτεκτονική ανάρτησης με πολλαπλές διαθέσιμες ρυθμίσεις και αεροδυναμικά βοηθήματα μεταβλητής γεωμετρίας. Η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 30 κομμάτια με την τιμή να μπαίνει στα πιο ακριβά χωράφια των hypercars. Με τιμή που φτάνει τα 800.000€ πρόκειται για ένα πολύ ακριβό homage για τους πραγματικούς νοσταλγούς της χρυσής εποχής του Group B.