Εδώ και 5 χρόνια η Bugatti Chiron κρατάει τα σκήπτρα του πιο γρήγορου αυτοκινήτου στο συλλογικό υποσυνείδητο. Αυτό συμβαίνει γιατί ακόμα κι αν κάποιο άλλο hypercar καταφέρνει να την ξεπεράσει σε επιδόσεις κανείς δεν μπορεί να βγάλει από μυαλό του τη Chiron ως το πιο ακραίο δημιούργημα του ανθρώπου πάνω σε τέσσερις ρόδες.
Λίγο πριν δώσει τη σκυτάλη στη διάδοχό της, η Bugatti της δίνει κάτι παραπάνω από μια αποχαιρετιστήρια έκδοση με τη συλλεκτικότητά της να περιορίζεται σε μερικά σήματα. Έτσι προτίμησε να την αποχαιρετήσει με πολύ ειδική έκδοση που ακούει στο όνομα Super Sport. Συνδυάζοντας τις εκκωφαντικές επιδόσεις της έκδοσης Pur Sport με τις ανέσεις και τις πολυτέλειες της κλασικής Chiron, ορίζεται εύκολα ως η καλύτερη Chiron που βγήκε ποτέ.
Για τις ανάγκες της Super Sport, o 16κύλινδρος κινητήρας των 8 λίτρων απέκτησε νέες κυλινδροκεφαλές, 4 νέα τούρμπο και μια ενισχυμένη αντλία λαδιού για παν ενδεχόμενο. Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσει τους 1600 ίππους, σχεδόν 100 παραπάνω σε σχέση με την «αργή» έκδοση. Η πιο μακριά τελική μετάδοση συνδυάστηκε με αύξηση του ορίου στροφών ώστε να φτάσει εύκολα τα 440 χαω τελικής. Εύκολα, γιατί είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη και είχε κι άλλο να δώσει σε σχέση με τα μόλις 400 της απλής Chiron.
Εξωτερικά η εμφάνισή της «μάκρυνε» αποκτώντας boat tail χαρακτηριστικά. Η αύξηση του μήκους μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές στην αεροδυναμική της κρίθηκαν απαραίτητες ώστε η Chiron Super Sport να παραμείνει ασφαλής και αθόρυβη στις υψηλές ταχύτητες. Η τιμή της πια δεν προξενεί καμία έκπληξη και ξεπερνά εύκολα τα 4 εκατομμύρια και μόνο αμυδρά θυμόμαστε την αίσθηση που είχε προκαλέσει η Veyron όταν παρουσιάστηκε και απαιτούσε μόλις ένα εκατομμύριο για να μπει σε κάποιο γκαράζ.