Η Kimera Automobili είναι μια βιοτεχνία, ένα καλλιτεχνικό εργαστήριο καλύτερα, στο Cuneo, στα γαλλοϊταλικά σύνορα. Τον τίτλο καλλιτεχνικό εργαστήρι τον κατακτά εύκολα με δημιουργίες σαν την EVO37, ένα restomod που θέλει να τιμήσει την κληρονομιά του αυτοκινήτου που εγκαινίασε το Group B.
Πρόθεση των Ιταλών ήταν να φέρουν τον αέρα και το πάθος του Group B στο σήμερα με τη χρήση σύγχρονων υλικών. Ιεροσυλία θα πουν κάποιοι και αδύνατο θα πουν οι πιο μετριοπαθείς, όμως η Kimera χτύπησε διάνα σε όλα τα σωστά σημεία. Η 037 είναι ένας θρύλος της αυτοκίνησης και των μηχανοκίνητων σπορ και την αντιμετώπισαν με τον δέοντα σεβασμό χωρίς να αφαιρέσουν τίποτα από εκείνα τα στοιχεία που την έκαναν μοναδική. Το τελευταίο δείγμα μιας εποχής των Rally που έτρεχαν αυτοκίνητα που δεν έμοιαζαν σε τίποτα με τα καθημερινής χρήσης, δεν είχαν τετρακίνηση και τα μοναδικά ηλεκτρικά βοηθήματα ήταν τα φώτα και υαλοκαθαριστήρες.
Το μονοκόκ σκαρί που βασίζεται στη Lancia Montecarlo είναι το ίδιο, μόνο που έχει δεχτεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις και ενισχύσεις. Αυτό κρίθηκε απαραίτητο μιας και η EVO37 ξεπερνά τους 500 ίππους κάνοντας χρήση των πιο εξωτικών περιφεριακών. Για τον ίδιο λόγο είναι ανασχεδιασμένη και η ανάρτηση με υλικά της Ohlins. Πίσω από τις ζάντες των 18 και 19 ιντσών βρίσκεται ένα εφάμιλλο σύστημα πέδησης από την Brembo. Τα πάνελ της αυθεντικής 037 ήταν από το καινοτόμο, για την εποχή, fiberglass και γι’αυτό έδωσε τη θέση του στα ανθρακονήματα. Το σχήμα όμως παραμένει το ίδιο ακριβώς και θέλει μια δεύτερη ματιά για να καταλάβει κανείς ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτή τη Lancia.
To αποτέλεσμα είναι η EVO37 να ζυγίζει μόλις 1000 κιλά και σε συνδυασμό με την ιπποδύναμη των 500 ίππων να χαρίζει αστείρευτη συγκίνηση στους 37 τυχερούς μελλοντικούς κατόχους της. Φυσικά ο αριθμός παραγωγής εκτός από συμβολικός, υπαγορεύτηκε και από τους αργούς ρυθμούς κατασκευής μιας και κάθε μία από τις EVO37 απαιτεί άπειρες εργατοώρες, ενώ η Kimera παρέχει και πλήρη παραμετροποίηση της κάθε μίας σύμφωνα με τα γούστα του αγοραστή.
Η κληρονομιά της 037 των δύο παγκόσμιων τίτλων στο WRC με τον Miki Biasion πίσω από το τιμόνι ζει ακόμα.