Στην προσπάθεια της η Rolls-Royce να θωρακίσει τη θέση του αδιαφιλονίκητου ηγέτη στην κατασκευή πολυτελών οχημάτων, υπερέβη κατά πολύ ακόμα και τον ίδιο της τον εαυτό. Οι Βρετανοί εμπνεύστηκαν από τη ναυτική παράδοση και έφτιαξαν μία και μόνο χειροποίητη Boat Tail κάνοντας επίδειξη της τέχνης τους.
Κάθε ένα από τα 1.813 εξαρτήματα της Rolls-Royce Boat Tail είναι φτιαγμένα στο χέρι όπως και η συναρμογή τους. Το ισοδύναμο σε εργατοώρες για να φτιαχτεί αυτό το μοναδικό αυτοκίνητο ξεπερνά τα 20 χρόνια εργασιακού χρόνου.
Τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της Boat Tail είναι δύσκολο να ιεραρχηθούν. Ακόμα και το φαινομενικά απλό ηχοσύστημα αποτελείται από 15 ηχεία και το πάτωμα του αυτοκινήτου χρησιμοποιείται ως ένα τεράστιο ηχείο. Στο πίσω μέρος, που θυμίζει και yacht, βρίσκονται ακόμα πιο εντυπωσιακές λειτουργίες.
Κάτω από το deck κρύβεται ένα ψυγείο πολλαπλών χώρων με ρύθμιση της θερμοκρασίας σε ακρίβεια βαθμού για κάθε τμήμα του. Έτσι η σαμπάνια μπορεί να παγώσει σε διαφορετική θερμοκρασία από το χαβιάρι, ενώ η κυκλοφορία παγωμένου αέρα μέσα στο ψυγείο εγγυάται ότι το χαβιάρι θα παγώσει σωστά.
Η ομπρέλα ήλιου είναι μια ιδιαίτερη προσθήκη στις ομπρέλες βροχής που συνηθίζει να βάζει η Rolls-Royce στις πόρτες των μοντέλων της. Κάτω από την ομπρέλα εκτείνεται ένα cocktail table μαζί με σκαμπό. Φυσικά και δεν θα μπορούσε να λείψει ένα ειδικό σετ σερβίτσιου και στη συγκεκριμένη περίπτωση προέρχεται από τον οίκο Christofle.
Όπως τα σερβίτσια είναι δύο, ένα για κάθε επιβάτη της διθέσιας Boat Tail, δύο είναι και τα ρολόγια tourbillon της Bovet που περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό της. Εκτός από τον καρπό μπορούν να τοποθετηθούν και στο ταμπλό ως το ρολόι του αυτοκινήτου δίνοντας άλλη έννοια στον όρο bespoke.
Μέχρι στιγμής έχουν φτιαχτεί τρεις Boat Tail, όλες εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους σύμφωνα με τις αισθητικές απαιτήσεις των ευκατάστατων ιδιοκτητών τους. Στα 20 εκατομμύρια λίρες που στοιχίζει κάθε μία από αυτές, εκτός από την ανυπέρβλητα πολυτελή εξοπλισμό, συμπεριλαμβάνεται και η ανεκτίμητη χρήση της τέχνης στην τεχνική της κατασκευής μέσα από την αμιγώς χειροποίητη κατασκευή της.