Μαζί με την επιστροφή στη νοσταλγικότητα, οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών έχουν να αντιμετωπίσουν και την ολοένα και αυξανόμενη μόδα του customizing που δεν περιορίζεται πλέον σε λίγους περίεργους. Αυτό έχει σαν άμεσο αποτέλεσμα διαφυγόντα κέρδη για τις εταιρίες που βλέπουν μοτοσικλετιστές να αγοράζουν παλιές μηχανές για να τις καστομάρουν. Η Harley-Davidson αποφάσισε να κλείσει αυτή την πληγή με τον πιο εμφατικό τρόπο, δίνοντας από μόνη της αυτό που θέλουν οι καταναλωτές.
Σε μια επιχείρηση πίσω στις βασικές αξίες ξεκίνησε μια ενέργεια κατά την οποία θα καστομάρει η ίδια τα υπάρχοντα μοντέλα της και θα τα προσφέρει σε περιορισμένη παραγωγή ώστε ο αναβάτης να έχει ακόμα την αίσθηση του δικού του custom. Η Electra Glide Revival θα είναι η πρώτη από πολλές άλλες Revival Harley που θα ακολουθήσουν και θα θυμίζουν οσο πιο πολύ μπορούν ιστορικά μοντέλα της αμερικάνικης φίρμας.
Η Electra Glide Revival θα παραχθεί σε μόλις 1.500 κομμάτια τα οποία θα είναι αριθμημένα και θα συνοδεύονται από πιστοποιητικό γνησιότητας. Ο χρωματικός συνδυασμός μπλε και άσπρου μπορεί να θυμίζει αστυνομική μοτοσικλέτα, όμως υπάρχει λόγος που επιλέχθηκε αυτός ο συνδυασμός. Στόχος της Harley ήταν να αναβιώσει με αυτόν τον τρόπο την Electra Glide του 1969, την πρώτη που φόρεσε το χαρακτηριστικό fairing “batwing” που έκτοτε έγινε σήμα κατατεθέν όλων τα ταξιδιάρικων Harley. Τόσο το fairing όσο και οι πλαϊνές βαλίτσες που ήταν αξεσουάρ εκείνη την εποχή, ήταν διαθέσιμες μόνο σε άβαφο άσπρο πλαστικό καθώς εκελινη την εποχή δεν είχε αναπτυχθεί ακόμα η τεχνική βαφής τους.
Στις ρετρό λεπτομέρειες συμπεριλαμβάνεται η αρχοντική σέλα εποχής με λειτουργικό αμορτισέρ που δίνει έξτρα πόντους άνεσης. Φυσικά οι ζάντες παραμένουν ακτινωτές και χρωμιομένες ενώ τα φαρδιά λάστιχα φέρουν λευκό φιλέτο στα πλαϊνά σε στυλ whitewall. Ο κινητήρας δεν έχει δεχτεί κάποια ειδική περιποίηση αφού είναι αρκετά νοσταλικός από μόνος του και με τα 1900 κυβικά του (ή 114 κυβικές ίντσες) δίνει ώθηση στο ρετρό θωρηκτό.
Παρά τη νοσταλγική της αισθητική, η Electra Glide Revival παραμένει μια σύγχρονη τουριστική μοτοσικλέτα μεγάλων αποστάσεων και δεν είναι για να τη θαυμάζει κάποιος στο σαλόνι. Πλήρες σύστημα Hi Fi, Android Auto και Apple CarPlay και μια πλήρως ελεγχόμενη υδραυλική ανάρτηση μπρος-πίσω που ελέγχεται και ρυθμίζεται με μία κίνηση το μόνο που ζητούν είναι να γεμίσεις το ρεζερβουάρ μέχρι πάνω και να μην κατέβεις μέχρι να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας.