Στη συνείδηση των περισσότερων, η Mulliner είναι κάτι σαν την AMG για την Mercedes ή το Μ Division για την BMW, μια μικρή θυγατρική που αναλαμβάνει να πάρει το 100% των υπαρχόντων μοντέλων της γκάμας με τις κατάλληλες προσθήκες customisation για τους καλούς και απαιτητικούς πελάτες. Με έτος ίδρυσης το 1760, μάλλον είναι κάτι παραπάνω. Η Mulliner ξεκίνησε φτιάχνοντας ιππήλατες άμαξες για την καλή βρετανική κοινωνία και στη συνέχεια αφοσιώθηκε στην κατασκευή μοναδικών και πρωτότυπων σασί. Αυτό την καθιστά την αρχαιότερη εν λειτουργία καροσερί του κόσμου και ιδανικό εταίρο για την Bentley όταν θέλει να φτιάξει κάτι πολύ ειδικό.
Τόσο ειδικό που εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μια έστω και αρκετά τροποποιημένη έκδοση της Bentayga ή της Continental, αλλά ένα εντελώς ξεχωριστό αυτοκίνητο. Τα μοναδικά κοινά εξωτερικά χαρακτηριστικά τα οποία μοιράζεται με κάποιο ήδη υπάρχον μοντέλο της Bentley είναι οι χειρολαβές των θυρών, όλα τα υπόλοιπα είναι σχεδιασμένα από το μηδέν.
Ξεκινώντας από το εσωτερικό έχουμε μάλλον το πιο σπορ σαλόνι που έχει δεχθεί ποτέ τα σήματα της Bentley. Η κεντρική κονσόλα είναι τόσο υπερυψωμένη που θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος και ταυτόχρονα παραμένει ανυπέρβλητα πολυτελής. Δέρμα, αλκαντάρα, τιτάνιο, ξύλο και μπρούντζος μπορεί να ακούγονται υπερβολικά όλα μαζί, αλλά όλα αυτά τα υλικά έχουν τοποθετηθεί τόσο προσεκτικά ούτως ώστε να μη γεννάται η παραμικρή παράταιρη εικόνα ή κάποια αισθητική παραφωνία.
Η αυστηρά διθέσια διάταξη άφησε αρκετό χώρο αποσκευών, ο οποίος μόνο αδιάφορος δεν είναι όταν ανήκει σε μία Bentley Mulliner. Εκεί φιλοξενείται ένα χειροποίητο σετ από βαλίτσες του ιστορικού ιταλικού οίκου Schedoni.
Στο εξωτερικό το εκκεντρικό χρώμα και οι 22άρες ζάντες ματαιοπονούν προσπαθώντας να τραβήξουν τα βλέμματα από τη μυώδη σιλουέτα της Bacalar. Όλα τα εξωτερικά κομμάτια έχουν φτιαχτεί με τρισδιάστατη εκτύπωση και καλύπτουν ένα μοναδικό πλαίσιο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα. Αυτός ο συνδυασμός έχει καταφέρει να κρατήσει χαμηλά το βάρος της Bacalar, λίγο πάνω από τα 2000 κιλά, εντυπωσιακή επίδοση για το μέγεθος και τον GT χαρακτήρα της.
Την κίνηση της καλύτερης, σύμφωνα με το εργαστάσιο, Bentley αναλαμβάνει για ακόμα μία φορά ο γνωστός εξάλιτρος 12κύλινδρος σε διάταξη W με διπλή υπετροφοδότηση. Οι 650 ίπποι που αποδίδει είναι αρκετοί για να εκτοξεύσουν την Bacalar μέχρι τα 320 χαω.
Στις φωτογραφίες μπορεί να βλέπετε την πρώτη Bacalar, αλλά καμία άλλη από τις 11 που θα ακολουθήσουν δεν θα της μοιάζει. Κάθε ένα από τα ανοιχτά GT των 2 εκατομμυρίων θα φτιαχτεί σύμφωνα με τις υποδείξεις και τις αισθητικές παρεμβάσεις του μελλοντικού τους ιδιοκτήτη, και ναι έχουν ήδη προπωληθεί και οι 12.