Αυτή η Bugatti που βλέπετε είναι ένα εξαίσιο δείγμα μιας Type 57 Surbaisse του 1937. Κατασκευάστηκαν μόλις 42 που κατασκευάστηκαν ποτέ και η σπανιότητά της δεν σταματά εκεί. Είναι μόλις μία από τις τρεις που κατασκευάστηκαν με το υπερελαφρύ σασί Grand Routier, ίδιο με αυτό που είχαν οι Type 57G που έτρεξαν στα Grand Prix του 1936. Τα αγωνιστικά γονίδια υπάρχουν και στον κινητήρα, ο οποίος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 3,3 λίτρα χωρητικότητα, έκανε αυτή τη Bugatti ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα της εποχής.
Όπως πάρα πολλές Bugatti, έτσι κι αυτή κατασκευάστηκε για έναν εφοπλιστή, τον Robert Ropner. Ο τρίτος ιδιοκτήτης της είναι ο μηχανικός Bill Turnbull, o οποίος την κράτησε αποθηκευμένη όλα αυτά τα χρόνια και την αανέλαβε να την ανακατασκευάσει. Σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών Bonhams είναι σε αδιανόητα εκπληκτική κατάσταση για την ηλικία της. Η βαφή, η ταπετσαρία και τα περισσότερα από τα ανταλλακτικά είναι αυτά που είχε και τη δεκαετία του ‘30.
Οι πληροφορίες θέλουν τη συγκεκριμένη Type 57 να είναι και η τελευταία «αγνοούμενη» Bugatti του μεσοπολέμου, αφού για όλες τις υπόλοιπες έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ταυτοποίησης και είναι γνωστή η μοίρα τους , είτε είναι κομμάτι καποιας, πολύ, ακριβής συλλογής, είτε έχει καταστραφεί. Σε αυτή την κατάσταση με αυτή την ιστορία οι εκτιμητές του οίκου πιστεύουν πως η τιμή πώλησης θα ξεπεράσει εύκολα τα 5 εκατομμύρια λίρες. Μία τιμή που κάνει τις σύγχρονες Veyron και Chiron να μοιάζουν μάλλον με value for money αυτοκίνητα πόλης.