Μόνο οι κακεντρεχείς ή όσοι αγοράζουν SUV για να μπορούν να παρκάρουν καλύτερα στα πεζοδρόμια θεωρούν πλέον κακό αυτοκίνητο το Duster. Με την πείρα που έχει αποκτήσει η γαλλορουμανική σύμπραξη ήρθε ή ώρα της επέκτασης της γκάμας. Η παρουσίαση του Bigster εντάσσεται σε μία κατα μέτωπο επίθεση της μητρικής εταιρείας, η οποία ούτε λίγο, ούτε πολύ, ανακοίνωσε πρόσφατα πως σκοπεύει να παρουσιάσει 24 νέα οχήματα μέχρι το 2025.
Το δώρο της Renault για την πολύ επιτυχημένη πορεία της Dacia ήταν το πράσινο φως για ένα ακόμα μεγαλύτερο και πιο premium SUV. Με τον χαρακτηρισμό premium δεν σημαίνει ότι έβαλαν νερό στο κρασί τους και ότι το νέο Bigster θα έχει περιορισμένες off road δυνατότητες. Οι χοντροκομμένοι και ογκώδεις προφυλακτήρες και τα διάφορα προστατευτικά δείχνουν ότι είναι έτοιμο για σκληροτράχηλη χρήση. Είναι άβαφα και θα έχουν σαν πρώτη ύλη ανακυκλωμένα πλαστικά εντασσόμενο πλήρως στο πνεύμα της εποχής. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας δήλωσαν πως όπως και το μικρό του αδελφάκι, το Duster, θα προσφέρει την εμπειρία μιας ολοκληρωμένης SUV εμπειρίας στην τιμή μιας κατηγορίας πιο κάτω. Δηλαδή το μήκους 4,6 μέτρων Bigster θα έχει περίπου την ίδια τιμή με τους ανταγωνιστές του Duster.
Τα εκτός δρόμου σχέδια της μητρικής Renault δεν θα περιοριστούν εδώ αφού πλέον κατέχει και τη ρωσική Lada στο portfolio της και ένα από 24 νέα αυτοκίνητα που σκοπεύει να παρουσιάσει είναι και ένα ολοκαίνουργιο Lada Niva. Για να δούμε, θα πάρουμε τα βουνά τελικά;