H Renault αναβιώνει το θρυλικό 5άρι και αυτή τη φορά θα είναι ηλεκτρικό

Αν όλα τα ηλεκτρικά στο μέλλον μοιάζουν με αυτό, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα.

Αρκεί μία ματιά στις πρώτες εικόνες για να δεις όλα εκείνα τα στοιχεία που θυμίζουν το αγαπημένο γαλλικό supermini. Ταυτόχρονα είναι φρέσκο σχεδιαστικά χωρίς να αραδιάζει διάσπαρτα νοσταλγικά στοιχεία. Το πάντρεμα με την ηλεκτροκίνηση ήταν μάλλον αναμενόμενο από τη στιγμή που είναι αυτοκίνητο πόλης, μιας και είναι η γενική τάση σε αυτή την κατηγορία. Σε μία κατηγορία που έχουν αρκετή εμπειρία οι Γάλλοι, και δεν μιλάμε μόνο για κλασικό Renault 5, αλλά και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης όπως το πετυχημένο Zoe.

 

 

Το νέο 5 θα βασίζεται σε μία κοντύτερη έκδοση της πλατφόρμας του νέου ηλεκτρικού Megane, αλλά θα έχει σαφώς λιγότερα από τα 217 άλογα του μεγάλου του αδερφού. Το Cliο δεν πρόκειται να αντικατασταθεί, όπως αυτό αντικατέστησε το 5 μερικά χρόνια νωρίτερα και συνεχίσει να διατίθεται ως βενζινοκίνητο και υβριδικό. Mε το νέο 5 η γαλλική εταιρεία φιλοδοξεί να ξεκινήσει μία γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Αυτό θα ρίξει το κόστος εξέλιξης και παραγωγής σε μία προσπάθεια «εκδημοκρατισμού» της ηλεκτροκίνησης και γι’αυτό η Renault ανακοίνωσε πως θα έχει περίπου την ίδια τιμή με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα οχήματα της κατηγορίας.

 

 

Κερασάκι στην τούρτα, μάλλον ασυνίθιστο για ένα ηλεκτρικό όχημα, η διάθεση και μιας sport έκδοσης η οποία θα φέρει τα λογότυπα της θρυλικής Gordini και αυξημένη ιπποδύναμη. Αλλωστε το Renault 5 Gordini του 1976 ήταν το πρώτο ιστορικά hot hatchback, πριν το Golf GTI, και είναι μια κληρονομιά που επίσης αξίζει να αναβιώσει.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved