Αν υπάρχει ένα προσιτό σπορ αυτοκίνητο το οποίο σπάει τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ γερμανόφιλων, γαλλόφιλων, ιταλόφιλων και ό,τι άλλο -φιλων υπάρχει, δεν είναι άλλο από το Mazda MX-5. Εδώ και περίπου τρεις δεκαετίες το μικρό διθέσιο roadster αποτελεί σημείο αναφοράς αναμιγνύοντας μια καλή βρετανική ιδέα μαζί με μία άψογη γιαπωνέζικη εκτέλεση. Έστω τώρα ότι κάποιος είναι κάτοχος ενός «κουρασμένου» MX-5 δεύτερης γενιάς (γνωστό και ως ΝΒ για τους ρέκτες) και ή το έχει ψιλοβαρεθεί (λίγο δύσκολο, αλλά πιθανό) ή χρειάζεται πολλά για να το συμμαζέψει και το σενάριο της πώλησης πλησιάζει απειλητικά.
Τη λύση στο αδιέξοδο φέρνει ο Ant Anstead από τη Μεγάλη Βρετανία υποσχόμενος να δώσει μία δεύτερη ευκαιρία στα παλιά Mazda. Οι Βρετανοί έχουν μια ιδιαίτερη παράδοση στα kit cars που τα παίρνεις σε κομμάτια και τα συναρμολογείς στην αυλή σου με λίγα εργαλεία και στοιχειώδεις μηχανικές γνώσεις, αλλά έχουμε να κάνουμε με κάτι άλλο. Έναντι περίπου 10.000€ και τα μηχανικά μέρη από ένα MX-5 μπορεί να φτιάξει οποιοσδήποτε μία ρέπλικα της Alfa Romeo 158. Στα χρόνια που αγωνίστηκε κέρδισε 47 από τα 54 Grand Prix που συμμετείχε μένοντας στην ιστορία ως ένα από τα πιο πετυχημένα μονοθέσια της Formula 1. Το kit περιλαμβάνει το σωληνωτό σασί, τα πάνελ, τους ακτινωτούς τροχούς, ένα σύστημα εξάτμισης με 4 επιπλέον ψεύτικους αυλούς εξαγωγής για διατηρηθεί η εικόνα του οκτακύλινδρου εν σειρά κινητήρα και τέλος, τα ειδικά αλουμινένια καλύμματα των δισκόφρενων ώστε να μοιάζουν με ταμπούρα για το απόλυτο period correct look.
Τα πρώτα δέκα μονοθέσια έχουν ήδη προπωληθεί και μάλιστα οι ιδιοκτήτες τους θα έχουν τη χαρά να τα συναρμολογήσουν μαζί με τον Ant στις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Λέτε τόσα τροπέτα σε μάντρες να βρουν και πάλι το δρόμο τους ως καλλίγραμες Ιταλίδες;