Η Alpine μπορεί να είναι μία μικρή θυγατρική της Renault με μόλις ένα μοντέλο στην γκάμα της. όμως έχει γράψει τη δική της δαφνοστεφανωμένη ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σε μία εποχή που τα σπορ αυτοκίνητα βρίσκονται υπό διωγμό, οι Γάλλοι αποφάσισαν να επενδύσουν για τα καλά. Για να δώσουν περισσότερο κύρος στην απόπειρά τους αναβίωσαν το ιστορικό όνομα της Alpine. Μένοντας πιστοί στις αρχές της εταιρείας που μεσουράνησε στα ράλι των 70s, έστησαν ένα κουπέ με μαζεμένες διαστάσεις και όσο το δυνατόν μικρότερο κινητήρα δίνοντας περισσότερη έμφαση στο στήσιμο και την εξοικονόμηση του βάρους. Φαινομενικά η MV Agusta δεν έχει τίποτα κοινό με την Alpine ώστε να δικαιολογηθεί μαρκετίστικα μια συνεργασία, κι όμως είναι πολλά αυτά που συνδέουν τα δύο εργοστάσια.
Η συγχρονη MV Agusta είναι και αυτή αναβίωση αφού για πάρα πολλά χρόνια ήταν εκτός παραγωγής. Υπηρετεί και αυτή το δόγμα του less is more θεωρώντας σημαντικότερη την αναλογία κιλών ανά ίππο ενω το αυτοκόλλητο στο ρεζερβουάρ με τα 37 αστέρια, όσα και τα παγκόσμια πρωταθλήματα που έχει κατακτήσει στο παρελθόν, πιστοποιούν με τον πιο εμφατικό τρόπο τη σύνδεση με την αντίστοιχη τετράτροχη αναβίωση. Για να επισημοποιήσουν τη σύνδεση αυτή, οι σχεδιαστές της MV Agusta εμπνεύστηκαν από την Alpine A110 ώστε να διαμορφώσουν τη συλλεκτική Superveloce. Αρχικά θα διατίθεται αποκλειστικά σε μια γαλάζια απόχρωση ίδια με του αυτοκινήτου, αφού όπως είναι γνωστό το μπλε είναι το επίσημο αγωνιστικό χρώμα των γαλλικών αυτοκινήτων. Στις λεπτομέρειες που δανείστηκαν από την Alpine συμπεριλαμβάνεται η τάπα του ρεζερβουάρ η οποία είναι αντιγραφή από το παλιό Alpine του ‘70 και το σχήμα της θυμίζει περισσότερο γλυπτό παρά χρηστικό αντικείμενο. Ειδικές για την περίσταση είναι και οι ζάντες της μοτοσικλέτας, οι οποίες δεν είναι χυτές, αλλά έχουν δεχτεί μηχανική κατεργασία.
Η ιπποδύναμη της ειδικής Superveloce παραμένει στους 147 ίππους για τον κινητήρα των 800 κυβικών όμως ο κάθε ένας (από τους 110 για προφανείς λόγους) τυχερούς αναβάτες της μαζί με την άκρως συλλεκτική μοτοσικλέτα θα παραλάβει και ένα σετ αγωνιστικών εξατμίσεων μαζί με έναν επαναπρογματισμένο εγκέφαλο για χρήση σε πίστα. Το όλο πακέτο θα κοστίζει περίπου 36.000€, πολλά για μια μοτοσικλέτα, αλλά σαφώς λιγότερα από όσα θα δίνατε για μια ολοκαίνουργια Alpine A110.