Θυμάστε την Triumph Trident 900 του 1990; Εκείνη τη μυώδη γυμνή μηχανή που ταυτίστηκε με την αναγέννηση του ιστορικού εργοστασίου και χρησιμοποιήθηκε ως βάση για όλη τη μετέπειτα σύγχρονη γκάμα της Triumph; Αν δεν τη θυμάστε δεν πειράζει γιατί εκτός από το όνομα και τη διάταξη των κυλίνδρων του κινητήρα δεν έχει καμία ομοιότητα η νέα Trident του 2021.
Σε μια κατηγορία, στα μεσαία κυβικά, που θεωρούνταν ξεγραμμένη με παρωχημένα μοντέλα ,που απλά περνούσαν από ένα lifting από euro 4 σε euro5, οι Βρετανοί αποφάσισαν να επενδύσουν στην επόμενη μέρα.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, βασιζόμενοι στον ήδη υπάρχοντα τρικύλινδρο 660 κυβικών, επανασχεδίασαν σχεδόν κάθε ζωτικό του κομμάτι για να πετύχουν τον τέλειο συνδυασμό της ροπής από χαμηλά, της γεμάτης καμπύλης στις μεσαίες και της αξιοπρεπούς τελικής απόδοσης στα ψηλά. Το αποτέλεσμα είναι 80 άλογα και ροπή παντού, καθόλου άσχημα για τους Βρετανούς μηχανικούς.
Το πλαίσιο, αναφέρει η εταιρεία, ότι έχει σχεδιαστεί ως ένα τυπικό roadster πλαίσιο και αυτό μόνο καλό είναι με βάση την εμπειρία που έχει στην κατηγορία. Τα περιφερειακά του είναι ένας συνδυασμός ποιότητας και προσπάθειας να κρατηθεί χαμηλά το κόστος. Το ανάποδο πιρούνι της Showa μπροστά εμπνέει εμπιστοσύνη χωρίς φαντεζί ρυθμίσεις ενώ για το φρενάρισμα προτιμήθηκαν απλές διπίστονες δαγκάνες της Nissin. Το ότι πέτυχαν το βάρος της να πέσει στα 189 κιλά, πλήρης υγρών χωρίς χρήση εξωτικών υλικών, είναι ένας ακόμα πόντος για το R&D της Triumph.
Με δεδομένο τον στόχο της τιμής πώλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο να κυμαίνεται γύρω από την περιοχή των £7000, οι περικοπές στα high end περιφερειακά ήταν αναμενόμενες. Αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο, ήταν η προίκα στα ηλεκτρονικά και την τεχνολογία. Στα όργανα ελέγχου βρίσκουμε τη νέα ασπρόμαυρη TFT οθόνη της εταιρείας, αποφεύγοντας τα παρδαλά κιτς χρώματα που έχουμε δει σε άλλες μοτοσικλέτες. Εκτός από ωραία εμφάνιση έχει και πλήρες πακέτο συνδεσιμότητας με κάμερα, smartphone, μουσική κλπ μέσω Bluetooth και των χειριστηρίων στο τιμόνι που επιτρέπουν πλήρη έλεγχο χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από αυτό. Τα φώτα είναι 100% LED, ενώ το πακέτο των ηλεκτρονικών ολοκληρώνεται με τα δύο riding modes, Road και Rain που αλλάζουν ανάλογα την απόδοση και την απόκριση. Σε αυτή την κατηγορία και την τιμή φυσικά δεν υπάρχει cornering ABS, αλλά οι υπεύθυνοι της εταιρείας διαβεβαιώνουν ότι το ABS της Trident λειτουργεί και υπο κλίση προσομοιάζοντας τη λειτουργία ενός εξελιγμένου cornering ABS.
Για το τέλος αφήσαμε μια ειδική μνεία στην πολύ καλή δουλειά που έγινε στον σχεδιασμό των μηχανικών μερών. Η Triumph υποστηρίζει ότι η νέα της roadster δεν είναι μόνο οικονομική στην απόκτηση, αλλά και στην χρήση. Τα διαστήματα σέρβις είναι κάθε 16000 χλμ και η εγγύηση των 2 ετών μπορεί να επεκταθεί για ακόμα 2. Σε λίγους μήνες θα είναι στις εκθέσεις και θα δούμε αν αυτή θα είναι η μοτοσικλέτα που θα φέρει νέους αναβάτες στον κόσμο των 2 τροχών, με σημαία την υπόσχεση της ξέγνοιαστης οδήγησης.