Όσο επώδυνο κι αν είναι να βλέπεις ένα εξωτικό υπεραυτοκίνητο να διαλύεται στο στάδιο μιας δοκιμής πρόσκρουσης, δεν είναι μόνο απολύτως αναγκαίο για τις προδιαγραφές ασφαλείας, αλλά και μια ευκαιρία να διαφημιστεί το εργοστάσιο. Με τις πρεμιέρες νέων μοντέλων να παραπέμπονται στις καλένδες του τέλους την πανδημίας η κροατική Rimac επικεντρώνεται στην επόμενη μέρα. Το νέο της ηλεκτρικό hypercar, το οποίο παραμένει «αβάπτιστο» και για την ώρα έχει την κωδική ονομασία C_Two είναι στο στάδιο των δοκιμών και περιμένει το εμβόλιο για να κατακτήσει το Nürburgring.
Τα στοιχεία που έχουν ανακοινώσει μέχρι στιγμής οι φιλόδοξοι Κροάτες δεν κάνει τελείως παράλογο τον στόχο τους. Με συνολική ιπποδύναμη 1.914 ίππων και ροπή 2.300 Nm από τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που διαθέτει πιάνει τα 0-100χαω σε 1,85 sec, τα 300 σε 11,8 και λίγο αργότερα φτάνει στην τελική των 412 χαω. Η αυτονομία των 650 χλμ του εξασφαλίζει αρκετά περάσματα στην «Πράσινη Κόλαση» του Nürburgring για να σπάσει το φιλόδοξο ρεκόρ ενώ σε μόλις μισή ώρα, μπαταρία των 120kWh μπορεί να φορτίσει σε ποσοστό 80% με τη βοήθεια ταχύφορτιστή.
Μέχρι τον Μάρτη οπότε και θα παρουσιαστεί ενώπιον του κοινού στο σαλόνι της Γενεύης, οι μηχανικοί της Rimac εκτός από τα «βαφτίσια» του C_Two θα έχουν άπλετο χρόνο για την κατασκευή μερικών ακόμα μοντέλων προπαραγωγής που απαιτούνται για την έγκριση τύπου. Κάτι μας λέει πως η μόδα του zero waste θα δώσει ανταλλακτικά από τα crash test σε μερικά ακόμα μοντέλα δοκιμών.