Δε χρειάζεται να είσαι λάτρης των μηχανών για να εκτιμήσεις την ομορφιά ή την ταχύτητά τους. Δε χρειάζεται επίσης ούτε εσύ ο ίδιος να έχεις μία στο γκαράζ σου για να μάθεις ποιες είναι αυτές που παρά τη χρονιά που κυκλοφόρησαν, κατάφεραν να ορίσουν τις μοτοσικλέτες του μέλλοντος.
Είναι αλήθεια πως οι γνωστές εταιρείες όπως είναι η Honda, η Suzuki, η Yamaha και η Ducati λείπουν από τη λίστα και φυσικά υπάρχει λόγος για αυτό. Αν και η συμβολή τους είναι μεγάλη και η ιστορία τους ακόμα μεγαλύτερη, αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε σε κάποια άλλα, λιγότερο γνωστά μοντέλα.
Διάβασε για τη μηχανή που μοιάζει με πύραυλο
Ένα από αυτά είναι η Royal Enfield Bullet. Μιλάμε για τις μοτοσικλέτες που βρίσκονται στις πρώτες αν όχι στην πρώτη θέση με τις κλασικότερα μοντέλα όλων των εποχών. Δημιουργήθηκε το 1948 και η Bullet είναι από τα λίγα μοντέλα αυτής της εποχής που η παραγωγή τους δεν έχει σταματήσει μέχρι και σήμερα.
Σειρά παίρνει η Indian Chief. Ίσως η πιο αναγνωρίσιμη και εμβληματική μοτοσικλέτα που γνωρίσαμε και από αυτές που έδωσαν πολλά από την εξωτερική τους εμφάνιση σε άλλα μοντέλα. Κατασκευάστηκε από την Ηendee Manufacturing Company και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1922. Αν και το νήμα της ζωής της κόπηκε απότομα το 1953, πρόλαβε να αφήσει το στίγμα της.
Moto Guzzi V8: Η παραγωγή της ξεκίνησε το 1955 και όπως ήταν φυσικό την είδαμε στο Gran Prix. Σχεδιάστηκε από τον θρυλικό Giulio Cesare Carcano και θεωρήθηκε -δικαίως- επαναστατική για την εποχή της. Το V8 άλλωστε μαρτυρά πολλά από μόνο του.
Δες τις υπόλοιπες στις φωτογραφίες: