Το 1955, στο 24ωρο ράλι του Le Mans στη Γαλλία, σημειώθηκε μια από τις μεγαλύτερες τραγωδίες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Συγκεκριμένα, στις 11 Ιουνίου μετά η Mercedes 300SL, την οποία οδηγούσε ο Pierre Levegh συγκρούστηκε με την Austin-Healey του Mike Hawthorn, με αποτέλεσμα κομμάτια του πρώτου αμαξιού να εκτοξευτούν προς τις εξέδρες με αποτέλεσμα το ακαριαίο θάνατο 82 ανθρώπων και τον ακρωτηριασμό άλλων 76.
Η απίστευτη τραγωδία, έκανε τους ανθρώπους της Mercedes να πάρουν μια γενναία απόφαση. Την απόσυρση όλων των αυτοκινήτων τους, από τους αγώνες κάθε κατηγορίας, μέτρο που ίσχυσε για 35 ολόκληρα χρόνια.
Συγκεκριμένα, το 1989 ο γερμανικός «κολοσσός» επέστρεψε δυναμικά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με το 190E 2.5-16 EVOLUTION, ένα πραγματικό «θηρίο» που επανέφερε για τα καλά τη Mercedes στο προσκήνιο.
Το EVO παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1989 και ένα χρόνο αργότερα, το άκρως βελτιωμένο EVO II, έκλεψε την παράσταση στην ίδια εκδήλωση.
Το μοντέλο που θα δείτε και στο παρακάτω άλμπουμ, είναι μόλις το 103ο από τα συνολικά 502 που έχουν κατασκευαστεί από την Mercedes και έχει διανύσει μόλις (για τα χρόνια του) 135.000 χιλιόμετρα, δείχνοντας πως διατηρείται σε άριστη κατάσταση.